Sosyal Ağ Analizi ile Tüketicilerin Çapraz Satın Alma Davranışlarının İncelenmesi: Türkiye'de Bir Süpermarket Üzerine Uygulama


ARIKAN G.

Sosyal Ağ Analizi Yöntem ve İşletme Uygulamaları, Gülpınar Demirci, Vildan; Çilingirtürk, Ahmet Mete, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.157-165, 2020

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Mesleki Kitap
  • Basım Tarihi: 2020
  • Yayınevi: Ekin Yayınevi
  • Basıldığı Şehir: Bursa
  • Sayfa Sayıları: ss.157-165
  • Editörler: Gülpınar Demirci, Vildan; Çilingirtürk, Ahmet Mete, Editör
  • Marmara Üniversitesi Adresli: Evet