Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2016
Sürdürülebilir kalkınma hedefi çerçevesinde iş konusunda sorumlu davranmak,
iş dünyasının temelini oluşturmaktadır. Geleceğin sürdürülebilir markaları,
toplumsal sorumlulukları gözeten, bugünün ve gelecek kuşakların yaşam kalitesini
artıran ve tüketici nezdinde sosyal değer yaratabilecek fırsatları yakalayan işletmeler
olacaktır. Yine sürdürülebilirlik yoluyla değer sağlamak için işletmelerin riskleri
doğru biçimde tanımlamaları, yönetmeleri ve karşılık verebilmeleri gerekmektedir.
İşte tam bu noktada iç denetim bu sürece nasıl değer katar ve sürecin başarılı
bir şekilde yönetilmesine katkılar sağlar sorusunun yanıtı, çalışmanın konusunu ve
amacını oluşturmaktadır.