MARKA LİDERLİĞİNİN İTİCİ GÜÇLERİ: YENİLİKÇİLİK, BELİRGİNLİK, GÜVEN, MÜŞTERİ HİZMETLERİ MÜKEMMELLİĞİ, DEĞER VE BAĞLILIK


Creative Commons License

Turhan G., Akdemir A.

Muhasebe Pazarlama Organizasyon : Teori ve Uygulama, Şahin Karabulut, Editör, Ekin Yayınevi , Bursa, ss.265-273, 2022

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Araştırma Kitabı
  • Basım Tarihi: 2022
  • Yayınevi: Ekin Yayınevi
  • Basıldığı Şehir: Bursa
  • Sayfa Sayıları: ss.265-273
  • Editörler: Şahin Karabulut, Editör
  • Marmara Üniversitesi Adresli: Evet