MARKA LİDERLİĞİNİN İTİCİ GÜÇLERİ: YENİLİKÇİLİK, BELİRGİNLİK, GÜVEN, MÜŞTERİ HİZMETLERİ MÜKEMMELLİĞİ, DEĞER VE BAĞLILIK
Atıf İçin Kopyala
Turhan G., Akdemir A.
Muhasebe Pazarlama Organizasyon : Teori ve Uygulama, Şahin Karabulut, Editör, Ekin Yayınevi , Bursa, ss.265-273, 2022
-
Yayın Türü:
Kitapta Bölüm / Araştırma Kitabı
-
Basım Tarihi:
2022
-
Yayınevi:
Ekin Yayınevi
-
Basıldığı Şehir:
Bursa
-
Sayfa Sayıları:
ss.265-273
-
Editörler:
Şahin Karabulut, Editör
-
Marmara Üniversitesi Adresli:
Evet