THE EFFECT OF PROJECT-BASED LEARNING METHOD ON PROSPECTIVE SOCIAL STUDIES TEACHERS’ ACADEMIC ACHIEVEMENT LEVELS ON ENVIRONMENTAL CITIZENSHIP PROJE TABANLI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRESEL VATANDAŞLIK AKADEMİK BAŞARI DÜZEYLERİNE ETKİSİ


Creative Commons License

BÜLBÜL Y., YILMAZ A.

uluslararası sosyal araştırmalar dergisi, cilt.12, sa.68, ss.831-847, 2019 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 12 Sayı: 68
  • Basım Tarihi: 2019
  • Doi Numarası: 10.17719/jisr.2019.3872
  • Dergi Adı: uluslararası sosyal araştırmalar dergisi
  • Derginin Tarandığı İndeksler: ERIC (Education Resources Information Center), Index Islamicus, Linguistic Bibliography, Linguistics & Language Behavior Abstracts, MLA - Modern Language Association Database, Political Science Complete, Sociological abstracts, Worldwide Political Science Abstracts
  • Sayfa Sayıları: ss.831-847
  • Marmara Üniversitesi Adresli: Evet