THE EFFECT OF PROJECT-BASED LEARNING METHOD ON PROSPECTIVE SOCIAL STUDIES TEACHERS’ ACADEMIC ACHIEVEMENT LEVELS ON ENVIRONMENTAL CITIZENSHIP PROJE TABANLI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRESEL VATANDAŞLIK AKADEMİK BAŞARI DÜZEYLERİNE ETKİSİ
Atıf İçin Kopyala
BÜLBÜL Y., YILMAZ A.
uluslararası sosyal araştırmalar dergisi, cilt.12, sa.68, ss.831-847, 2019 (Hakemli Dergi)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
12
Sayı:
68
-
Basım Tarihi:
2019
-
Doi Numarası:
10.17719/jisr.2019.3872
-
Dergi Adı:
uluslararası sosyal araştırmalar dergisi
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
ERIC (Education Resources Information Center), Index Islamicus, Linguistic Bibliography, Linguistics & Language Behavior Abstracts, MLA - Modern Language Association Database, Political Science Complete, Sociological abstracts, Worldwide Political Science Abstracts
-
Sayfa Sayıları:
ss.831-847
-
Marmara Üniversitesi Adresli:
Evet