Biyografi
1977 İstanbul doğumludur. Lisans, yüksek lisans ve doktora eğitimini sınıf öğretmenliği alanında tamamladı. Akademik gelişimi süresince araştırmalarını "Sınıf Öğretmenliği" alanında gerçekleştiren ŞENER, 1999 yılından itibaren Marmara Üniversitesi'nde görev yapmaktadır. 2023 yılında Temel Eğitim Sınıf Öğretmenliği Sosyal Bilgiler alanında Doçent ünvanı almaya hak kazanmıştır. "Sosyal Bilgiler Öğretimi, Sosyal Beceri Eğitimi, Okul Dışı Öğrenme Ortamları, İlkokulda Kaynaştırma Eğitimi, Öğretmenlik Uygulaması, Okul Deneyimi, vd." derslerini lisans düzeyinde, "Sosyal Bilgiler Öğretiminde Çoklu Okuryazarlıklar, Sosyal Bilgilerde Etkinlik Temelli Öğretim, Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim Yöntemleri" derslerini yüksek lisans, "Eğitim Düşüncesinin Gelişimi, Sosyal Bilgiler Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme ve Etkinlik Tasarımı"" derslerini doktora düzeyinde vermeye devam etmektedir. Ayrıca lisansüstü düzeyde yürüttüğü tezlerle lisansüstü öğrencilere rehberlik etmekte ve farklı Vakıf Üniversitelerindeki programlara da benzer dersleri yürüterek destek olmaktadır. Sınıf öğretmenliği ve sınıf öğretmenliğinin temas ettiği pek çok disiplinde, özellikle; İlkokul Sosyal Bilgiler Öğretimi ile ilgili ulusal ve uluslararası yayınları, kitapları ve kitap bölümleri olan ŞENER'in, yine alanda katıldığı ulusal-uluslararası kongreler ve bu kongrelerde sunulmuş tam metin ve özet metin sözlü sunum bildirileri bulunmaktadır. İlgi alanları arasında sınıf öğretmenliği, sosyal bilgiler öğretimi, öğretimde çoklu zekâ uygulamaları, bireyselleştirilmiş öğretim yöntemleri bulunmaktadır. ŞENER evli ve Mert Burak adında bir çocuk annesidir.
Eğitim Bilgileri
2010 - 2013
2010 - 2013Doktora
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
1999 - 2001
1999 - 2001Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
1995 - 1999
1995 - 1999Lisans
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
1993 - 1995
1993 - 1995Ön Lisans
Marmara Üniversitesi, Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu, Tıbbi Hizmetler ve Teknikler Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2013
2013Doktora
Sosyal Bilgiler dersi öğrenme ortamlarında çoklu zekâ uygulamalarının incelenmesi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
2001
2001Yüksek Lisans
Müfredat laboratuvar okullarında görev yapan yönetici ve öğretmenlerin bilgisayar tutumları ile kaygı düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
Yabancı Diller
B1 Orta
B1 Ortaİngilizce
Araştırma Alanları
Eğitim
İlköğretim
Sınıf Öğretmenliği
Sosyal Bilimler Eğitimi
Akademik Unvanlar / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorDoç.Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
2011 - 2023
2011 - 2023Öğretim Görevlisi Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
2000 - 2013
2000 - 2013Öğretim Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu, Tıbbi Hizmetler Ve Teknikler Bölümü
Yönetimsel Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorEngelli Öğrenci Birimi Anabilim Dalı Koordinatörü
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
2018 - 2023
2018 - 2023Anabilim Dalı Staj Koordinatörü
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
2023
2023Yüksek Lisans
Uzaktan Eğitim Sürecinde Sosyal Bilgiler Dersi Kaynaştırma Uygulamalarına İlişkin Öğretmen, Öğrenci ve Veli Görüşlerinin İncelenmesi
Şener N. (Eş Danışman), Doğan M. C.
Z.Başkan(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
İNSAN HAKLARI, YURTTAŞLIK VE DEMOKRASİ’’ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI VE DERS KİTAPLARINA BAKMAK: DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİ DÜZEYİNE UYGUNLUĞUNUN ARAŞTIRILMASI
Kabapınar Y., Şener N. (Eş Danışman)
N.Karaot(Öğrenci)
Verdiği Kurs ve Eğitimler
2023 - 2023
2023 - 2023İlkokullarda Süreç Odaklı Ölçme ve Değerlendirme
Akademik Birimler - Eğitim
Sarıcan E., Baysal Z. N., Şener N.
2019 - 2019
2019 - 2019İstanbul Öğretmen Akademileri Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Akademisi
Akademik Birimler - Eğitim
Şener N.
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2022
2022Examination of the Values of Thrift and Equality in Social Studies Curriculum and Textbooks
UYGUN K., ŞENER N., ARSLAN Ö.
International Journal of Leadership Training , cilt.6, sa.2, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022An Investigation of Teachers’ Views on the Reflections of Multiple Intelligence Activities in the Social Studies Course on Refugee Students
ÜSTÜNDAĞ ŞENER N., BAŞKAN Z.
Eurasian Journal of Teacher Education , cilt.3, sa.2, ss.131-145, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
2021Sosyal Bilgiler Dersinde Geçen Kavramlara Yönelik Mülteci Öğrencilerin Algıları
ŞENER N., BAŞKAN Z.
Milli Eğitim Dergisi , cilt.50, sa.1, ss.595-612, 2021 (Scopus)
2021
2021Investigation of Multiple Intelligence Practises in Social Studies Courses in Context of Textbooks and Teachers
ŞENER N., DOĞAN M. C.
Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.29, sa.3, ss.643-653, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Kukset Technique on Chronology Teaching
Şener N., Başar M.
International Journal of Progressive Education , cilt.17, sa.4, ss.239-261, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021From Tale to Reality to True: Creative Expression Technique (Yantek)
Şener N., Batur Z., Başar M.
International Journal of Education and Literacy Studies , cilt.9, sa.3, ss.127-136, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021The Relationship Between Primary School Students’ Social Skills and Attitudes towards Social Studies Course and Their Academic Achievement
Şener N.
Education Quarterly Reviews , cilt.4, sa.2, ss.600-610, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
2020OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE KALEM TUTMA ETKİNLİKLERİNİN İLK OKUMA YAZMA SÜRECİNEKATKISI
BAŞAR M., DOĞAN M. C., ŞENER N.
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi , 2020 (Hakemli Dergi)
2019
2019The Examination on Communication and Dissenting Disputes in DifferentNationalities’ Students
BATUR Z., BAŞAR M., ŞENER N., UYGUN K.
Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.27, sa.6, ss.2781-2794, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
2018Bilim Şenliği Etkinliklerinin Öğrenci Veli Ve Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi.
BAŞAR M., DOĞAN M. C., ŞENER N., DOĞAN Z. G.
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.11, ss.132-147, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018İlkokulda Öğretmen Öğrenci İletişimi
BAŞAR M., DOĞAN M. C., ŞENER N., UZUN Ö., TOPAL H.
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.4, ss.1-17, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
2017Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Tutumlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Ölçeğin Geliştirilmesi
BAŞAR M., DOĞAN M. C., AKAN D., ŞENER N.
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.10, ss.287-313, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
2016Perceptions of Education Faculty Students on Teaching Methods and Materials
ESMER E., GÜVEN G., AYDIN O., ÖZDEN B., ŞENER N., EFE AZKESKİN K.
Educational Research and Reviews , cilt.11, sa.12, ss.1093-1109, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016INTERNET ADDICTION IN TURKISH ADOLESCENTS AND THEIR POSTPONED ACTIVITIES OF DAILY LIVING
GÜR K., ŞİŞMAN F. N., ŞENER N., çetindağ z.
Kocaeli Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi , cilt.2, ss.32-38, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016HİPERAKTİF ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME ÖĞRETME SÜRECİNDEKİ SORUNLARININ OKUMA EĞİLİMLERİNE ETKİSİ
BAŞAR M., DOĞAN M. C., KARASU M., ŞENER N.
Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic , cilt.11, ss.443-464, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Türk Ergenlerde İnternet Bağımlılığı Ve Erteledikleri Günlük Yaşam Aktiviteleri
GÜR K., ŞİŞMAN F. N., ŞENER N., ÇETİİNDAĞ Z.
Kocaeli Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi , cilt.2, sa.1, ss.32-38, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Sınıf öğretmenlerinin sınıf yönetimi becerilerinin okul yöneticisi görüşlerine göre değerlendirilmesi
AKAN D., ŞENER N., BAŞAR M., ŞEN B.
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.2, ss.71-88, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
2015İLK OKUMA YAZMA SÜRECİNE AÇIK HECE YA DA KAPALI HECE İLE BAŞLAMAK
BAŞAR M., DOĞAN M. C., ŞENER N., Karasu M., Ramazan Y.
International Journal of Language Academy , cilt.9, ss.442-452, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015Öğretmen Görüşlerine Göre Öğrencilerin Zorba Davranışlara Başvurma Düzeyleri ve Öğrenme Ortamlarının İncelenmesi
ŞENER N., BAŞAR M., ŞEN B., GÖNCÜ A.
Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.41, ss.157-174, 2015 (Hakemli Dergi)
2012
2012The beliefs of teachers toward mental illness
Gür K., Şener N., Küçük L., Çetindağ Z., Başar M.
Social and Behavioral Sciences , cilt.47, ss.1146-1152, 2012 (Hakemsiz Dergi)
2012
2012The Ways of Handling Stress and The Attachment Forms to Parents of University Students
DOĞAN D., GÜR K., ŞENER N., ÇETİNDAĞ Z.
Procedia - Social and Behavioral Sciences , cilt.47, ss.470-476, 2012 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2021
2021ADOLESANLARIN OBEZITEDEN KORUNMADA MEDYA OKURYAZARLIKLARI, KARAR ALMA VE KRITIK (ELEŞTIREL) DÜŞÜNME BECERILERI
GÜR K., ŞENER N., ERDEM Ö.
5. Uluslararası 23. Ulusal Halk Sağlığı Kongresi, Türkiye, 13 Aralık 2021
2021
2021Hemşirelikte Kanıt Dersinin Pandemi Yönetim Sürecine Etkisi
GÜR K., ŞENER N.
2. Uluslararası 3. Ulusal Halk Sağlığı Hemşireliği Kongresi, 08 Ocak 2021
2018
2018Beykoz bilim şenliğinin katılımcı görüşlerine göre incelenmesi
BAŞAR M., DOĞAN M. C., ŞENER N.
2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, ss.536-542
2018
2018Disleksili öğrencilerin arkadaşlık ilişkisinin incelenmesi
Tekin A., ŞENER N., BAŞAR M., DOĞAN M. C.
5. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018
2018
2018Geçici koruma altındaki mülteci öğrencilere hece yöntemi ile ilkokuma yazma öğretimi
Tekin A., ŞENER N., BAŞAR M., DOĞAN M. C.
5. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018
2018
2018İlkokul 3. sınıf öğrencilerinin yazım hatalarının incelenmesi
BAŞAR M., DOĞAN M. C., ŞENER N.
2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018
2018
2018Okul Öncesi Dönemde Kalem Tutma Etkinlikleri
BAŞAR M., DOĞAN M. C., ŞENER N.
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 9 - 12 Mayıs 2018
2018
2018Bal Filminin Eğitimde Kavramlar Açısından İncelenmesi
BAŞAR M., DOĞAN M. C., ŞENER N.
VIII. Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 9 - 12 Mayıs 2018
2018
2018Müze eğitimi ile değişimi ve sürekliliği algılamak: Oyuncaklarla öğreniyoruz. Okulumuzda müzemizi kuruyoruz
KABAPINAR Y., ÜSTÜNDAĞ ŞENER N., ESMER E.
lnternational Symposium on Multidisciplinary Studies, Paris, Fransa, 27 - 28 Nisan 2018, ss.268
2017
2017Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Sosyal Gelişiminin İncelenmesi
TEKİN A., BAŞAR M., DOĞAN M. C., ŞENER N., BARAN M. S.
I. International Education Research and Teacher Education Congres, 14 - 16 Eylül 2017
2017
2017Fernald Tekniğinin Okuma ve Anlama Becerilerini Geliştirmeye Etkileri
DOĞAN H., DOĞAN Z. G., ŞENER N., BAŞAR M.
I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, ss.22
2017
2017Sınıf Öğretmenlerinin Arabuluculuk Rolü
DOĞAN Z. G., BAŞAR M., DOĞAN M. C., ŞENER N.
I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, ss.22
2017
2017Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Dersine Yönelik utumları
DOĞAN M. C., BAŞAR M., ŞENER N.
Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Berlin Konferansı, Berlin, Almanya, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.206
2017
2017Aday Öğretmenlerin Öğretme Stilleri İle Kişisel Yönelimleri Arasındaki İlişkininİncelenmesi
ŞENER N., ÖZDEN B., ESMER E., DOĞAN M. C.
Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Berlin Konferansı, Berlin, Almanya, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.35
2017
2017Sınıf Öğretmeni Adaylarının Düşünme Stilleriyle Yaşam Boyu Öğrenme Yeterlikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
ÖZDEN B., ESMER E., ŞENER N.
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.43
2017
2017Okuma Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Aile Görüşlerinin İncelenmesi
BAŞAR M., TEKİN A., DOĞAN M. C., ŞENER N.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017
2017
2017Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Tanılama Sürecinin İncelenmesi
BAŞAR M., TEKİN A., DOĞAN M. C., ŞENER N.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017
2016
2016Öğretmen adaylarının sınıf yönetimi dersi tutumlarının belirlenmesine yönelik bir ölçeğin geliştirilmesi
DOĞAN M. C., BAŞAR M., AKAN D., ŞENER N.
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016
2016
2016Altı Dakika Yönteminin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Gelişimine Etkisi
GÜRBÜZ A., BAŞAR M., ŞENER N.
15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016
2016
2016İlkokulda Öğretmen Öğrenci İletişimi
BAŞAR M., ŞENER N., DOĞAN M. C., UZUN Ö., TOPAL H.
15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016
2016
2016How capable are Turkish social studies textbooks in presenting multiple intelligence theory a qualitative research
ŞENER N., KABAPINAR Y., DOĞAN M. C.
8th World Conference on Educational Sciences, Madrid, İspanya, 4 - 06 Şubat 2016
2016
2016Education faculty student s preferences related to teaching methods and educational materials
ESMER E., GÜVEN G., AYDIN O., ÖZDEN B., AZKESKİN K., ŞENER N.
World Conference on Educational Sciences, Madrid, İspanya, 2 - 06 Şubat 2016
2015
2015İlkokullarda Oyun ve Fiziki Etkinliklerin İletişimeEtkisi
BAŞAR M., AKAN D., ŞENER N., HÜDAYETTİN T.
ULUSLARARASI OYUN VE OYUNCAK KONGRESİ, Erzurum, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2015
2015
2015İlkokullarda Müze Eğitimi Uygulamalarının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
BAŞAR M., AKAN D., KARASU M., ŞENER N.
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015
2015
2015İlk Okuma ve Yazma Sürecine Açık ya da Kapalı Hece ile Başlamak
BAŞAR M., ŞENER N., KARASU M., RAMAZAN Y.
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015
2014
2014Sosyal Bilgiler Dersinde Çoklu Zekâ Temelli Uygulamalar Öğretmenler Ne Söylüyor Ne Uyguluyorlar
ŞENER N., KABAPINAR Y., DOĞAN M. C.
9. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014
2014
2014Ortaöğretim Öğrencilerinde İnternet Bağımlılığı Bir Sorun mu
ŞENER N., ZERRİN Ç., ŞİŞMAN F. N., GÜR K.
YICER -YILDIZ International Conference on Educational Research and Social Studies, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2014
2013
2013Correlation Between Symptom Levels Of Depression And Illogical Beliefs In Students At Secondary Stage Of Primary Schools
GÜR K., KÜÇÜK L., ŞENER N., ÇETİNDAĞ Z.
Transforming Community Health: The Nursing Impact, Edinburgh, Birleşik Krallık, 13 - 14 Mart 2013
2013
2013Correlation between Irrational Beliefs and the Depressive Symptom Levels of Secondary School Children
KÜÇÜK L., GÜR K., ŞENER N., BOYACIOĞLU N. E., ÇETİNDAĞ Z.
International Conferences on Community Health Nursing Research, 13 - 14 Mart 2013
2012
2012The beliefs of teachers toward mental illness
Gur K., Sener N., Kucuk L., Cetindag Z., Basar M.
Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER), CYPRUS, 8 - 11 Şubat 2012, cilt.47, ss.1146-1152
2012
2012The Ways of Handling Stress and The Attachment Forms to Parents of University Students
DOĞAN D., GÜR K., ŞENER N., ÇETİNDAĞ Z.
Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER), 8 - 10 Şubat 2012
2011
2011Öğretmenlerin Ruhsal Durumları Ve Baş Etme Yöntemleri
KÜÇÜK L., GÜR K., ŞENER N., ÇETİNDAĞ Z., BAŞAR M.
I Uluslararası, V. Ulusal Psikiyatri Hemşireliği Kongresi, Konya, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011
2011
2011Kentsel ve Kırsal Bölgede Öğrenim Gören 2 Kademe Öğrencilerinin Ana Baba Tutumları
ŞENER N., BAŞAR M., ÇETİNDAĞ Z.
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011
2009
2009Eğitimde Kayıt Dışılığın Ekonomiye Etkileri
ERGEN E., ÇETİNDAĞ Z., ŞENER N.
IV. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009
Kitap & Kitap Bölümleri
2022
2022SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE EĞİTSEL OYUNLAR
ŞENER N., BAŞKAN İŞLER Z.
EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XIII, Akdemir Selçuk Ahmet, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, İstanbul, ss.181-195, 2022
2022
2022Öğretim Programları Kapsamında Düşünmeyi Öğretmek
ŞENER N., ÖZKAL İ.
Çocuklara Düşünmeyi Öğretmek, Z. Nurdan Baysal, Elif Sarıcan, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.286-302, 2022
2022
2022İLKOKUL 4. SINIF SOSYAL BİLGİLER DERSİ BAĞLAMINDA DEĞERLER EĞİTİMİ VE ETKİNLİK ÖRNEKLERİ
ŞENER N., ERGÜN B.
EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XIII, Akdemir Selçuk Ahmet, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, İstanbul, ss.21-46, 2022
2022
2022SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM SÜRECİNDE AKTİF ÖĞRENME YÖNTEMLERİNİN ETKİN KULLANIMI
ŞENER N., ERGÜN B.
EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XIV, GÜLBAHAR BAHADIR, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.197-216, 2022
2021
2021İlkokul Üzerine Güncel Konular -I
Baysal Z. N. (Editör), Sarıcan E. (Editör), Şener N. (Editör)
Pegem Yayıncılık, Ankara, 2021
2021
2021Birleştirilmiş Sınıflarda Sınıf Yönetimi
ÜSTÜNDAĞ ŞENER N.
İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları, Yılmaz Yıldız NİHAL, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.195-218, 2021
2021
2021İlkokulda Kaynaştırma Öğrencisi Olmak
ŞENER N., BAŞKAN Z.
İlkokul Üzerine Güncel Konular-I, BAYSAL Z. Nurdan, SARICAN Elif, ŞENER Nurcan, Editör, Pegem Akademi Yayınevi, Ankara, ss.263-288, 2021
2021
2021Okul Dışı Öğrenme Örneği: Müze Eğitimi
ŞENER N.
Güncel Eğitim Bilimleri Araştırmaları III, DOĞANAY Ahmet, KUTLU M. Oğuz, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.129-150, 2021
2020
2020Okuma Eğitimi
ŞENER N.
Kuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi, Özenç, Emine Gül, Özenç, Mehmet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.73-98, 2020
2020
2020İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF SOSYAL BİLGİLERDERS KİTAPLARININ VE SINIF İÇİ ÖĞRETMENUYGULAMALARININ ÇOKLU ZEKÂ BAĞLAMINDAİNCELENMESİ
ŞENER N., DOĞAN M. C.
GÜNCEL ALAN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARI II, KARA, Ömer Tuğrul, Erol, Sedat, Editör, Akademisyen Kitabevi Yayıncılık, Ankara, ss.27-49, 2020
2016
2016Ses Temelli Cümle Yöntemi Ses Temelli Cümle Yöntemi ve Bitişik Eğik Yazı ile Uygulamalı İlk Okuma Yazma Öğretimi İlk Okuma Yazma Öğretimi Sırasında Karşılaşılan Hatalar ile Bu Hataların Sesli Okuma ve Yazı Yazma Süreçlerine Etkileri
BAŞAR M., KARASU M., ŞENER N.
Altın Kitapları, İstanbul, 2016
2015
2015Empati Bağlamında Çoklu Zekaya Yeniden Bakmak
Şener N.
Empatiyle Gelişmek Empatiyi Geliştirmek Çocuk ve Empati, Yücel Kabapınar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.424-447, 2015
Desteklenen Projeler
2021 - 2022
2021 - 2022Sınıf Öğretmenleri 21. Yüzyıl Becerileriyle Buluşuyor
TÜBİTAK Projesi
Şener N., Başar M.(Yürütücü)
2020 - 2021
2020 - 2021