SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
İndirim Günü Reklamı Yapan Markalara Yönelik Sinik Tutumlar
Bilişim Teknolojileri Online Dergisi Academic Journal of Information Technology
, cilt.12, sa.47, ss.32-47, 2021 (Hakemli Dergi)
OTONOM DUYUSAL MERİDYEN TEPKİ (ASMR) REKLAMLARININ DUYGU OLUŞTURMADAKİ ROLÜ
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN ART AND COMMUNICATION
, cilt.11, sa.3, ss.932-942, 2021 (Hakemli Dergi)
Üniversite Öğrencilerinde Dinin Etkisi ileTüketici Karar Verme Tarzları Arasındaki İlişki
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.185-200, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kovid-19 Aşi Karşitliği Infodemisi Ile Mücadelede Kovid-19 Kamu Spotlari",
ASEAD 8. ULUSLARARASI SOSYAL BLMLER SEMPOZYUMU , 20 - 22 Kasım 2021, ss.39-40
YENİ MEDYANIN KAMUSAL ALANINDA REKLAMLAR
SSD Journal 2. International Conference on Social Science and Humanities , Ankara, Türkiye, 9 - 11 Temmuz 2021, ss.219
Dindarlık İle Tüketici Davranışı Arasındaki İlişki
European Congress on Economic Issues-ECOEI 2017, Kocaeli, Türkiye, 30 Mart - 01 Nisan 2017
Yeni Medya’xxda Ekonomi Basını
European Congress on Economic Issues, Kocaeli, Türkiye, 31 Mart - 01 Nisan 2017
Kitap & Kitap Bölümleri
Normaldışı Tüketici Davranışları Reklam Yönlü Bir Yaklaşım
Akademisyen Kitabevi, Ankara, 2021
Denetim Odağı Kuramı Kapsamında Tüketici Kararları
Tüketici Davranışları -3 Güncel Akademik Çalışmalar, Davut Karaman, Editör, Eğitim Kitabevi, İstanbul, ss.193-206, 2021
Halkla İlişkiler Disiplinini Tanımlamak
Halkla İlişkiler Uygulaması , Prof. Dr. Seda Mengü, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-23, 2016
Sosyal Medyada Benlik Sunumu: Facebook Üzerine Bir Analiz
Sosyal Medya Araştırmaları, Deniz Yengin, Editör, Paloma, Ankara, ss.281-293, 2015