Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Türkiye’de 2018 – 2022 Yılları Arasında Müze Eğitimi ile ilgili Yapılan Tezlerin İncelenmesi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.58, sa.58, ss.103-119, 2023 (Hakemli Dergi)
The Effect of Plickers Implementation on 6th Grade Students’ Locus of Control (LoC) and Misconceptions
International Journal of Academic Studies in Technology and Education
, cilt.1, sa.1, ss.17-30, 2023 (Hakemli Dergi)
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL DIŞI ÖĞRENME ETKİNLİKLERİNE İLİŞKİN DAVRANIŞSAL HEDEFLERİNİN BELİRLENMESİ
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi (İAD)
, cilt.7, sa.1, ss.64-80, 2022 (Hakemli Dergi)
Investigation of teacher candidates’ skills for preparing the refutational text of biodiversity
Çağdaş Eğitim Araştırmaları Dergisi (CERJ)
, cilt.12, sa.2, ss.106-130, 2022 (Hakemli Dergi)
Researching Eighth Grade Students’xx Science Achievement based on 21st Century Skill Levels and Some Variables
International Online Journal of Educational Sciences (IOJES)
, cilt.12, sa.3, ss.256-267, 2020 (Hakemli Dergi)
THE EFFECT OF MICROTEACHING PRACTICESON PRESERVICE TEACHERS’xx SENTIMENTS,ATTITUDES AND CONCERNS
European Journal of Special Education Research
, cilt.5, sa.4, ss.1-15, 2020 (Hakemli Dergi)
THE EFFECT OF NUTRITION AND SEXUAL HEALTH EDUCATIONON HEALTHY LIFESTYLE BEHAVIORS OF PRESERVICE TEACHER
European Journal of Alternative Education Studies
, cilt.5, sa.1, ss.54-70, 2020 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kaynaştırma Uygulamaları Yeterlikleri
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.51, sa.51, ss.131-154, 2020 (Hakemli Dergi)
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİM STİLLERİNE GÖRE ÖZYETERLİK İNANÇ DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Avrasya Bilimler Akademisi Sosyal Bilimler” dergisi
, cilt.3, ss.17-34, 2019 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Farklı Öğrenme Ortamlarında Gerçekleştirdikleri Okul Dışı Etkinliklere İlişkin Görüşleri
İNFORMAL ORTAMLARDA ARAŞTIRMALAR DERGİSİ
, cilt.3, ss.101-124, 2019 (Hakemli Dergi)
Teori ve Uygulamada Yapılandırmacı Yaklaşım
Eurasian Academy of Sciences Social Sciences Journal
, cilt.27, ss.138-158, 2019 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAYNAŞTIRMAYA İLİŞKİN TUTUMLARININ ÖĞRETİM STİLLERİ VE BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
KESİT AKADEMİ DERGİSİ
, ss.127-152, 2018 (Hakemli Dergi)
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ VE İHTİYAÇLARI
The Journal of Academic Social Science
, cilt.6, ss.343-365, 2018 (Hakemli Dergi)
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİM METOT-TEKNİKLERİ İLE İLGİLİ ÖZ DEĞERLENDİRMELERİ VE ÖĞRETİM UYGULAMALARI
The Journal of Academic Social Science
, cilt.5, ss.262-278, 2017 (Hakemli Dergi)
Prospective Elementary Science Teachers GDO Awareness
Sakarya University Journal of Education
, cilt.3, ss.194-227, 2013 (Hakemli Dergi)
Hizmet İçi Eğitimin Öğretmenlerin Proje ve Proje Tabanlı Öğrenmeye İlişkin Bilgilerine ve Proje Yapma Yeterliklerine Etkisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.137-158, 2010 (Hakemli Dergi)
Hizmet İçi Eğitimin Öğretmenlerin Öğretim Yöntem Ve Tekniklerine İlişkin Bilgilerine Etkisi Öpyep Örneği
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.3, ss.9-23, 2009 (Hakemli Dergi)
Hizmet içi eğitimin öğretmenlerin öğretim yöntem ve tekniklerine ilişkin bilgilerine etkisi ÖPYEP örneği
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, ss.9-23, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
İdeal Okul Ortamların Kapsayıcılık Anlayışı
III. Türk Eğitim Kongresi (Eğitimde İdeal Okul Arayışları), İstanbul, Türkiye, 23 Aralık 2022
Son 5 Yılda Müze Eğitimi ile ilgili Yapılan Tezlerin İncelenmesi
Eğitimde Mükemmelliyet Araştırmaları Kongresi – EMAK 2022, İstanbul, Türkiye, 16 Aralık 2022
Plickers Uygulamasının 6. Sınıf Öğrencilerinin Denetim Odaklarına ve Kavram Yanılgılarına Etkisi
Eğitimde Mükemmelliyet Araştırmaları Kongresi – EMAK 2022, İstanbul, Türkiye, 16 Aralık 2022
Beslenme Eğitimi ile İlgili Yapılan Tezlerin İncelenmesi
Eğitimde Mükemmelliyet Araştırmaları Kongresi – EMAK 2022, İstanbul, Türkiye, 16 Aralık 2022
Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Öğrenme Becerilerinin Öğrenme Stillerine Göre Değişiminin İncelenmesi
IXth International Eurasian Educational Researh Congress, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022
8.Sınıf Öğrencilerinin Canlılarda Üreme, Büyüme ve Gelişme Konusuna Yönelik Kavram Yanılgılarının Farklı Tekniklerle Belirlenmesi
FSMVÜ Eğitimde Mükemmeliyet Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 Aralık 2021
Üniversite Öğrencilerinin Beslenme Okuryazarlık Düzeyleri İle Medya Okuryazarlık Düzeyleri Arasındaki İlişki
FSMVÜ Eğitimde Mükemmeliyet Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 Aralık 2021
Zenginleştirilmiş Okul Dışı Öğrenme Dersinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öz Yeterliliklerine Etkisinin İncelenmesi
FSMVÜ Eğitimde Mükemmeliyet Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 Aralık 2021
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Dikkat Eksikliği ve Hiperaktiviteye Sahip Öğrencilere Yaklaşımlarında Senaryo Temelli Öğretimin Katkısı
FSMVÜ Eğitimde Mükemmeliyet Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 Aralık 2021
Uzaktan Eğitim Sürecinde Öğretmen Adaylarının Teknolojik Liderlik Öz Yeterliklerinin İncelenmesi
FSMVÜ Eğitimde Mükemmeliyet Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 Aralık 2021
Web Macerası (Webquest) Yönteminin Canlılarda Üreme Büyüme ve Gelişme Ünitesindeki Kavram Öğrenmeye Olan Etkisi
FSMVÜ Eğitimde Mükemmeliyet Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 Aralık 2021
"Pandemi Sürecinde Kaynaştırma Eğitiminin Öğretmen, Okul Yöneticisi Ve Öğrenci Gözüyle Değerlendirilmesi"
International Congress on Open Learning and Distance Education 2021, 09 Ekim 2021
Investigating the Science Teacher Candidates’xx Ability to Prepare Misconceptions Refutational Text
5th WORLD CONFERENCE ON SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION, 30 Ekim - 01 Kasım 2020
Pandemic and Me: College Students’ Meaning Making of Pandemic
6 th INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONG EDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL ICLEL 2020, 16 - 18 Temmuz 2020
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoçeşitliliğe Karşı Okuryazarlıklarınınİncelenmesi
EğitimAraştırmalarıKongresi(FSMVU-EAK2020), Türkiye, 9 - 10 Mayıs 2020
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Kaynaştırma UygulamalarınaDair Algılarının İncelenmesi
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi2nd International Congress on Seeking New Perspectives in Education, 26 - 28 Ekim 2019
Fen Bilgisi Öğretmenliği Ana Bilim Dalında Görev Yapan Öğretim Üyelerinin Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Programlarını Özel Gereksinimliler Açısından Değerlendirmeleri
VIth International EurasianEducational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019
Örnek Olay Destekli Beslenme Eğitiminin Beslenme Ve Sağlık Okuryazarlığı İle İlişkisi
VIIth International EurasianEducational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019
Öğretmen Adaylarının Fen Öğretiminde Kaynaştırma Öğrencilerine Yönelik ÖğretimselUyarlama Örnekleri
Cemil Meriç – 10. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi, Hatay, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018
Disiplinler Arası Beslenme Eğitiminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının SağlığıGeliştirme Davranışlarına Etkisi
Cemil Meriç – 10. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi, Hatay, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018
Öğretmen Yetiştirmede Otizm Farkındalığı
II.InternationalCongressonScienceandEducation, Afyon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2018
FEN BİLİMLERİ DERSİNDE KULLANILAN PLİCKERS UYGULAMASININ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİNFEN ÖĞRENMEYE YÖNELİK MOTİVASYONLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİNDE YAŞANAN SORUNLARA DAİR FENOMENOLOJİK BİRÇALIŞMA
1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018
8. SINIF FEN BİLİMLERİ DERSİNDE UYGULANAN ALTERNATİF ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME TEKNİKLERİNİN ÖĞRENCİLERİN DENETİM ODAKLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi’xx, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018
7. SINIF FEN BİLİMLERİ DERSİNDE UYGULANAN PORTFOLYO DEĞERLENDİRME ÇALIŞMASININ ÖĞRENCİLERİN DENETİM ODAKLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, 19 - 20 Mayıs 2017
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FARKLI ÖĞRENME ORTAMLARINDA GERÇEKLEŞTİRDİKLERİ OKUL DIŞI ETKİNLİKLERE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, 19 - 20 Mayıs 2017
İLKÖĞRETİM MATEMATİK VE FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARINDAKİ YETERLİK ALGILARI
Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, 19 - 20 Mayıs 2017
ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, 19 - 20 Mayıs 2017
ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME STİLLERİNİN GENEL BİYOLOJİ DERSİNE YANSIMASI
Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, 19 - 20 Mayıs 2017
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖZÜYLE MİLLİ EĞİTİMDEKİ KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARI
Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, 19 - 20 Mayıs 2017
EĞİTİM FAKÜLTESİ YÖNETİCİ, ÖĞRETİM ELEMANI VE ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİME YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, 19 Mayıs - 20 Ocak 2017
Son Yıllarda Yapılan Fen Eğitimi Projelerinden Örnekler
VIII. Ulusal Öğretmenim Sempozyumu, Türkiye, 03 Aralık 2016
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kaynaştırmaya İlişkin Görüşleri ve İhtiyaçları
VIII. Ulusal Öğretmenim Sempozyumu Açık ve Şeffaf Milli Eğitime Doğru Okul ve Öğretmen, İstanbul, Türkiye, 03 Aralık 2016
Student views about authentic dietary education İ
İSER 2015World Conference on Education, 15 Haziran 2015
Science teachers views about an interdisciplinary sexual health education
İSER 2015World Conference on Education, 15 Haziran 2015
Fen Eğitiminde Otantik Cinsel Sağlık Eğitimi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Teori ve Uygulamada Yapılandırmacılık
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Öğretmen Adaylarının Çevreye Yönelik Duyuşsal Eğilimleri ile Çevre Eğitimine Yönelik Öz Yeterlik Düzeyleri Arasındaki İlişkinin Tespiti
ı ulusal yüksek öğretimde eğitim araştırmaları kongresi, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2014
Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Genel Biyoloji 1 Dersi Kapsamında Okul Dışı Öğrenme Ortamı Örneği Botanik Bahçesi Uygulamalarına İlişkin Görüşleri
” Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2014
İlköğretim I kademe ve sınıf öğretmenliği öğrencilerinin enerji nükleer enerji konusundaki bilgileri ve kavram yanılgıları
İstek Vakfı Okulları Fen ve Matematik Öğretmenleri 3. Sempozyumu, Türkiye, 14 Nisan 2007
İlköğretim 8 Sınıf öğrencilerinin beslenme kavramını öğrenmelerinde aktif öğrenme yöntemlerinin etkisi
IV. Uluslararası Beslenme ve Diyetetik Kongresi, 4 - 05 Nisan 2003
Fen Bilgisi Öğretiminde Internet Kullanimi ve bir Web Sitesi Tasarimi
2000'li yillarda 1. Öğrenme ve Öğretme sempozyumu., 29 - 31 Mayıs 2002
Fen Bilgisi Dersi Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretim Materyalleri Hazırlanması ve Örnek Öğrenci Çalışmaları
Uluslar Arası Katılımlı 2000’li Yıllarda 1.Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002
Kitap & Kitap Bölümleri
İDEAL OKUL ORTAMLARINDA KAPSAYICILIK ANLAYIŞI
EĞİTİMDE İDEAL OKUL ARAYIŞLARI, Bayram ARICI, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.139-152, 2023
BILIM/ TEKNOLOJI MERKEZLERI PLANETARYUMLAR BILIM ŞENLIKLERI BILIM KAMPLARI
OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI İLKOKUL UYGULAMALARI, Kuşdemir Kayıran, Bilge; Özyurt Melike, Editör, Nobel, Ankara, ss.93-130, 2022
YAPILANDIRMACI YAKLAŞIM VE FEN ÖĞRENME
FEN ÖĞRETİMİ, Öztuna Kaplan Aysun, Editör, Nobel, Ankara, ss.159-195, 2020