Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

SENARYO TEMELLİ KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ ve ÖRNEKLER

8th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS, Ankara, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2023, ss.312-320

FEN BİLİMLERİ DERSİNDE KAYNAŞTIRMA EĞİTİM MODELİNİN UYGULANMASI: “IŞIĞIN YAYILMASI” ÜNİTESİ

8th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS, Ankara, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2023, ss.506-514

Investigation of Students’ Perceptions of Out-of-School Learning Environments Through Drawing Pictures

X INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Temmuz 2023, ss.55-75

SECONDARY SCHOOL STUDENTS’ PERCEPTIONS ABOUT SCIENCE: AN ARTBASED RESEARCH

AHI EVRAN III. INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH, 03 Mayıs 2023, cilt.1, ss.315-326

İdeal Okul Ortamların Kapsayıcılık Anlayışı

III. Türk Eğitim Kongresi (Eğitimde İdeal Okul Arayışları), İstanbul, Türkiye, 23 Aralık 2022

Son 5 Yılda Müze Eğitimi ile ilgili Yapılan Tezlerin İncelenmesi

Eğitimde Mükemmelliyet Araştırmaları Kongresi – EMAK 2022, İstanbul, Türkiye, 16 Aralık 2022

Plickers Uygulamasının 6. Sınıf Öğrencilerinin Denetim Odaklarına ve Kavram Yanılgılarına Etkisi

Eğitimde Mükemmelliyet Araştırmaları Kongresi – EMAK 2022, İstanbul, Türkiye, 16 Aralık 2022

Beslenme Eğitimi ile İlgili Yapılan Tezlerin İncelenmesi

Eğitimde Mükemmelliyet Araştırmaları Kongresi – EMAK 2022, İstanbul, Türkiye, 16 Aralık 2022

Üniversite Öğrencilerinin Beslenme Okuryazarlık Düzeyleri İle Medya Okuryazarlık Düzeyleri Arasındaki İlişki

FSMVÜ Eğitimde Mükemmeliyet Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 Aralık 2021

Web Macerası (Webquest) Yönteminin Canlılarda Üreme Büyüme ve Gelişme Ünitesindeki Kavram Öğrenmeye Olan Etkisi

FSMVÜ Eğitimde Mükemmeliyet Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 Aralık 2021

Pandemic and Me: College Students’ Meaning Making of Pandemic

6 th INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONG EDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL ICLEL 2020, 16 - 18 Temmuz 2020

8. Sınıf Öğrencilerinin Çevre Kavramına İlişkin AlgılarınınZihin Haritalama Tekniği İle Belirlenmesi

2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi2nd International Congress on Seeking New Perspectives in Education, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, ss.207-221

OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARINDA BİLİM ATÖLYELERİNİ HAZIRLARKEN ÖĞRETMENLERİNKARŞILAŞTIĞI SORUNLAR VE ATÖLYE ÖRNEKLERİ

I. Uluslararası İnformal Öğrenme KongresiThe1st International Congress on Informal Learning, 1 - 03 Kasım 2019

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Kaynaştırma UygulamalarınaDair Algılarının İncelenmesi

2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi2nd International Congress on Seeking New Perspectives in Education, 26 - 28 Ekim 2019

Öğretmen Adaylarının Fen Öğretiminde Kaynaştırma Öğrencilerine Yönelik ÖğretimselUyarlama Örnekleri

Cemil Meriç – 10. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi, Hatay, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018

Disiplinler Arası Beslenme Eğitiminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının SağlığıGeliştirme Davranışlarına Etkisi

Cemil Meriç – 10. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi, Hatay, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018

Öğretmen Yetiştirmede Otizm Farkındalığı

II.InternationalCongressonScienceandEducation, Afyon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2018

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİNDE YAŞANAN SORUNLARA DAİR FENOMENOLOJİK BİRÇALIŞMA

1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018

ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, 19 - 20 Mayıs 2017

ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME STİLLERİNİN GENEL BİYOLOJİ DERSİNE YANSIMASI

Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, 19 - 20 Mayıs 2017

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖZÜYLE MİLLİ EĞİTİMDEKİ KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARI

Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, 19 - 20 Mayıs 2017

Son Yıllarda Yapılan Fen Eğitimi Projelerinden Örnekler

VIII. Ulusal Öğretmenim Sempozyumu, Türkiye, 03 Aralık 2016

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kaynaştırmaya İlişkin Görüşleri ve İhtiyaçları

VIII. Ulusal Öğretmenim Sempozyumu Açık ve Şeffaf Milli Eğitime Doğru Okul ve Öğretmen, İstanbul, Türkiye, 03 Aralık 2016

Student views about authentic dietary education İ

İSER 2015World Conference on Education, 15 Haziran 2015

Fen Eğitiminde Otantik Cinsel Sağlık Eğitimi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

Teori ve Uygulamada Yapılandırmacılık

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

Changing primary education programmes reflection in theacher training thinking interrogant searcher teacher candidates

New Trends in Education al Sciences, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2732-2733

Changing primary education programmes' reflection in teacher training: thinking, interrogant, searcher teacher candidates

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2732-2733 identifier

Fen Bilgisi Öğretiminde Internet Kullanimi ve bir Web Sitesi Tasarimi

2000'li yillarda 1. Öğrenme ve Öğretme sempozyumu., 29 - 31 Mayıs 2002

Fen Bilgisi Dersi Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretim Materyalleri Hazırlanması ve Örnek Öğrenci Çalışmaları

Uluslar Arası Katılımlı 2000’li Yıllarda 1.Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002

Kitap & Kitap Bölümleri

İDEAL OKUL ORTAMLARINDA KAPSAYICILIK ANLAYIŞI

EĞİTİMDE İDEAL OKUL ARAYIŞLARI, Bayram ARICI, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.139-152, 2023

FEN EĞİTİMİ İLE MÜZELERİN İLİŞKİLENDİRİLMESİNE YÖNELİK FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ

Eğitim Bilimleri Araştırmaları, Harun ŞAHİN & Ayberk BOSTAN SARIOĞLAN, Editör, Livre de Lyon, Lyon France, ss.201-224, 2023

PANDEMİ SÜRECİNDE KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNİN ÖĞRETMEN, OKUL YÖNETİCİSİ VE ÖĞRENCİ GÖZÜYLE DEĞERLENDİRİLMESİ

PANDEMİ SONRASI DÖNEMDE AÇIK ÖĞRENME VE UZAKTAN EĞİTİM, Doç. Dr. Harun Şahin, Doç. Dr. Burcu Avcı Akbel, Editör, Atatürk Üniversitesi Yayınevi, Erzurum, ss.89-106, 2022

BILIM/ TEKNOLOJI MERKEZLERI PLANETARYUMLAR BILIM ŞENLIKLERI BILIM KAMPLARI

OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI İLKOKUL UYGULAMALARI, Kuşdemir Kayıran, Bilge; Özyurt Melike, Editör, Nobel, Ankara, ss.93-130, 2022

BEYİN VE BESLENME

Fen Bilimleri ve Matematikte Teori ve Araştırmalar, Prof. Dr. E. Nihal Ercan,Prof. Dr. Hasan Akgül, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.77-100, 2020

FEN EĞİTİMİNDE ÖĞRETİMİN BİREYSELLEŞTİRİLMESİDERSİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAYNAŞTIRMAİLE İLGİLİ DUYGU, TUTUM VE KAYGILARINA ETKİSİ

Eğitim Bilimlerinde Güncel Araştırmalar, Doç. Dr. Harun Şahin, Doç. Dr. Burcu Avcı Akbel, Editör, IVPE, Cetinje, ss.218-236, 2020

YAPILANDIRMACI YAKLAŞIM VE FEN ÖĞRENME

FEN ÖĞRETİMİ, Öztuna Kaplan Aysun, Editör, Nobel, Ankara, ss.159-195, 2020

Metrikler

Yayın

112

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

6

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

2

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları