Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Tartışmalarla Zenginleştirilmiş Tahmin Et-Gözle-Açıkla (TAGTA) Destekli Fen Laboratuvarının Bi- limsel Süreç Becerilerine Etkisi

VIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.584-587

Biçimlendirici Değerlendirmenin Fen Bilimleri Elektrik Konusunda Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi

6.International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019

Maddenin Yapısı ve Özellikleri Konusundaki Kavram Yanılgılarının İki Farklı Yöntemle Giderilmesi

1st International Congress on Seeking New Perspectives in Educa, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018

KAVRAM YANILGILARININ ONTOLOJİK AÇIDAN DEĞERLENDİRİLMES

UEYAK 2018 - 1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018

The Effect of Argumantation based instruction on 8th grade students’ Achievement and Conceptual Understanding on the subject of Acids and bases

International Conference on Education in Matematics Science and Technology, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018

The Effect of Animations on Eliminating Ontologically Categorized Misconception on Force and Motion Subject Force and Motion Subject

3rd International Congress on Education Distance Education and Educational Technology, Antalya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017

Ontological Categorization of 7th Grade Students’xx misconception :Force and Motion Subject

3rd International Congress on Education Distance Education and Educational Technology, Antalya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017

Determination of optimum conditions to prepare an acidactivated bentonite sample with maximum bleaching power

Ancon-International Congress on Chemistry and Materials Science, Ankara, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2017

Some physicochemical characteristics of acid-activated bentonite samples

Ancon-International Congress on Chemistry and Materials Science, Ankara, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2017

Argümantasyona Dayalı Öğretimin Yaşamımızdaki Elektrik Ünitesinde İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarıları Üzerine Etkisi

Uluslararası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim Ararştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2017

Farklı Düzeyde Fen Öğretimi Öz Yeterliğine Sahip Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretim Süreçlerinin İncelenmesi

Yüksek Öğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları 1. Ulusal kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Mayıs - 01 Haziran 2014

Fen Öğretiminde Laboratuvar Uygulamalarında Araştırma Sorgulamaya Dayalı Bir yaklaşım Bilim Yazma Aracı

International Conference on Primary Education 2013, Girne, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2013

Doğrudan öğretim yaklaşımının fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimin doğası hakkındaki görüşlerine etkisi

5.International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.1534-1553

The Effect Of Web Based Learning Method In Science Education On Improving The Students Scientific Process Skills

International Conference- The Future of Education, Florence, İtalya, 16 - 17 Haziran 2011

The effect of computer aided teaching method on the students' academic achievement in the science and technology course

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

A descriptive analysis of prospective science teachers' beliefs and expectations about laboratory course

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4293-4297 identifier

Effect of computer aided teaching of acid-base subject on the attitude towards science and technology class

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2194-2196 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

The Effects of Learning Style on Academic Achievement and Attitude through Internet Assisted Chemistry Education

One Voice International Conference and Forum for Educators, San-Francisco, Kostarika, 5 - 09 Temmuz 2008

Bilgisayar Destekli Öğretim Materyalleri Kullamının Isı Konusunu öğrenmelerine Etkisi

5th International Educational Technology Conference, Sakarya, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005, ss.1-5

Fen Bilgisi öğretiminde Isı Konusunun Bilgisayar Destekli Öğretim Materyalleri ile öğretilmesi

VI.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongres, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, cilt.1, ss.192-197

Kavram Haritası ve Deney Yönteminin Fen Öğretiminde Başarıya Etkisi

VI.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004

The Effect of Teaching with Learning cycle Model on The Science Students Achievement and Attitude Towards

18th International Conference On The Chemical Education, İstanbul, Türkiye, 3 - 08 Ağustos 2004

The effect of Using Games and Models on Teaching The topics of Atomic Structure and Periodic table in scince Achivement

18th International Conference On The Chemical Education, İstanbul, Türkiye, 3 - 08 Ağustos 2004

The Effect of Concept Map and Experimental Method on the 7th Grade Students Achieevement and Conceptual Understanding of Matter

18th International Conference On The Chemical Education, İstanbul, Türkiye, 3 - 08 Ağustos 2004

The Effect of Different Learning Styles on Mathematics Anxiety

26th International Conference of International STAR Conference, Stress and Anxiety Research Society, Halle, Almanya, 21 - 23 Temmuz 2005

Effect of teaching methods of models and games on the conceptual understanding of atom

17th International Conference on Chemical Education, Beijing, Çin, 6 - 10 Ağustos 2002

Fen Bilgisi Dersi Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretim Materyalleri Hazırlanması ve Örnek Öğrenci Çalışmaları

Uluslar Arası Katılımlı 2000’li Yıllarda 1.Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002

Fen Bilgisi Öğretiminde Internet Kullanimi ve bir Web Sitesi Tasarimi

2000'li yillarda 1. Öğrenme ve Öğretme sempozyumu., 29 - 31 Mayıs 2002

Fen Bilgisi Dersi Öğretiminde Internet Kullanımı ve Bir Web Sitesi Tasarımı

Uluslar Arası Katılımlı 2000’li Yıllarda 1.Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002

Fen Bilgisi Dersi Öğretiminde Çoklu Metot İle Öğretimin Başarıya Etkisi

Uluslar Arası Katılımlı 2000’li Yıllarda 1.Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002

Kimya Öğretimine Yeni Bir Yaklaşım

Fen ve Matematik Öğretmenleri 3.Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 14 Nisan 2007

Öğrencilerimizin Kavram Problemlerini Çözme Başarıları

15. Ulusal Kimya Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2001

Eğitimde Beceri Değerlendirme

XIV. Ulusal Kimya Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 10 - 15 Eylül 2000

Turkısh Students Conceptions of Introductory Chemistry Concepts

16th International Conference on Chemical Education, Budapest, Macaristan, 5 - 07 Ağustos 2000

Misconception of 8th and 9th Grade Turkısh Students About Some Chemistry Concepts

16th International Conference on Chemical Education, Budapest, Macaristan, 5 - 10 Ağustos 2000

The Psychological and Educational Impacts of the Marmara Earthquake On The Science Education University Students in Turkey

20th of Internatıonal Conferance of the Stress and Anxıety Research Society, Bratislava, Slovakya, 20 - 22 Temmuz 2000

İlköğretim Öğretmen Adaylarının Temel Kimya Kavramlarını Anlama Düzeylerinin Saptanması

II.Ulusal Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2000

İlköğretim Okullarında Enerji KonusununEntegrasyon ile Öğretilmesi

III. Ulusal Fen Bilimleri Eğitim Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 17 Ağustos 1999

Stress on the science teacher

20th of Internatıonal Conferance of the Stress and Anxıety Research Society, Krakow, Polonya, 12 - 14 Temmuz 1999

Ilköğretim Öğretmen Adaylarının Enerji Konusunda Entegrasyonu Sağlama Düzeyleri

Öğretmen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 - 20 Mart 1999

Lise 1 Sınıf Öğrencilerinde Temel Fen Kavramlarının Anlaşılma Düzeyinin Saptanması

12. Ulusal Kimya Kongresi, Edirne, Türkiye, 07 Eylül 1998 - 11 Eylül 1999

Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Temel Fen Kavramlarını Anlama Düzeyi

3.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Adana, Türkiye, 23 - 24 Ekim 1997

Laboratuvar ve Kavram Haritası Yöntemlerinin Temel Kimya Kavramlarının Öğretilmesinde Başarıya Etkisi

Türkiye, Türk Cumhuriyetleri ve Asya Pasifik Ülkeleri Uluslararası Eğitim Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 24 - 26 Eylül 1997

Kavram Haritasının Fen Bilgisi Başarısına Etkisi 4 Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Bildirileri

4. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Bildirileri, Eskişehir, Türkiye, 10 - 12 Eylül 1997

The role of teachers and teaching methods on the improving students positive attitudes towards chemistry

International Teacher Training Symposium-1., Çanakkale, Türkiye, 27 - 28 Şubat 1997

Stokiyometrık Problem Çözümlerinde Kavram Haritasının Başarıya Etkisi

II.Ulusal Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Eylül 1996, ss.285-293

THE CHANGE ON BLEACHING POWER OF A BENTONITE CLAY WITH ACID ACTIVATION

TURKISH 8TH NATIONAL SYMP ON CHEMISTRY AND CHEMICAL ENGINEERING, İstanbul, Türkiye, 7 - 11 Eylül 1992, cilt.518, ss.103-108 identifier

Kitap & Kitap Bölümleri

Maddenin yoğun Halleri:Sıvılar ve Katılar

Genel Kiya-1, Hüseyin Bağ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.236-263, 2017

Genel Kimya-1

Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2007

Metrikler

Yayın

122

Atıf (WoS)

164

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

70

H-İndeks (Scopus)

5

Proje

3

Tez Danışmanlığı

50

Açık Erişim

34
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları