Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi

2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020

8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MÜHENDİSLİK KAVRAMI İLE İLGİLİBİLGİ DÜZEYLERİNİN ARAŞTIRILMASI

ULUSLARARASIGÖBEKLİTEPEUYGULAMALIBİLİMLER KONGRESİ, Şanlıurfa, Türkiye, 5 - 07 Haziran 2020

OKULÖNCESİ ÖĞRETMENLERİN BİLİME MERAKLI ÇOCUKLARI NASILALGILADIKLARI İLE İLGİLİ BİR ÇALIŞMA

ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER VE EĞİTİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU (USVES), İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2020

SORGULAMAYA DAYALI OYUNLARIN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVREOKURYAZARLIĞINA ETKİSİ

2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2019

Bir STEAM Etkinliği: Erken Çocuklukta OyundanMühendisliğe

1. Uluslararası STEM Öğretmenler Konferansı, İstanbul, Türkiye, 13 - 14 Haziran 2019, cilt.1, ss.55-63

Effect of Lego Mindstorm Projects on Technological Pedagogical Content Knowledge(TPACK) of Science Teacher Candidates

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 Nisan 2019 - 14 Nisan 2109

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Lego Mindstrom Projeler Hakkındaki Görüşlerininİncelenmesi

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019

Lego Mindstrom Projelerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerine (TPAB) Etkisi

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.351-357

ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİM MATERYALLERİNİ DERS PLANLARINDA KULLANMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ

V. TURKCESS EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019

ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİSİPLİNLER ARASI PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ

V. TURKCESS EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019

The Effect Of Investigation-Based Game On Environmental Positive Routin Gain Of Primary School Students

2 International Congress On NewHorizons In Education And Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Temmuz 2019

A Study On The Effect Of Modelled, Purposefully Framed And Open-End Games OnEcological Footprints Of Primary School Students

2 International Congress On NewHorizons In Education And Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Temmuz 2019

Effectiveness Of Sociocognitive Conflict Resolution On Confronting Students To Opposing Ideas And Remedying Alternative Ideas

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

The Determination of Secondary School Students of Perceptions about STEAM(STEMA)Fields Via Metaphors

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019

Determination of the Concept of Antibiotic Dilency of Physical, Chemistry, Biologyand Science Teacher Candidates

1st International Congress onSeeking New Perspectives in Education, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018

The Importance of Visual Materials at Concept Learning

1st International Congress onSeeking New Perspectives in Education, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018

Eğitimde Gelecek Konferansı

Niçin STEM Eğitimi? 5. Sınıf Öğrencilerinin STEM alanındaki Kariyer Tercihlerinin İncelenmesi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Kasım 2017

Levels of prospective science teachers’xx ability to structure 5E models

ERPA, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2017, cilt.37, ss.1-5

Multidisipliner Drama Yolu İle Asit Yağmurları Kavramının Öğretilmesi

12. FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 29 Ekim - 03 Kasım 2016

Prospective science teachers levelss of categorizing and exemplifying experimental process skills

2nd international conference on social sciences and educational research, İstanbul, Türkiye, 04 Haziran 2016

Öğretmenlere Proje Yapım Sürecinde Rehberliğin Önemi

IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs 2016

Erkençocuklukta bilim ve yaratıcılık

Çocuk ve Bilim Konferansı, İstanbul, Türkiye, 23 Mayıs 2016

Bilim Kurgu Hikâye Yazma Etkinliklerinin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Kavramları Öğrenmelerine Etkisi

15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 Mayıs 2016

GAZETE HABERLERİNDEKİ SOSYOBİLİMSEL KONULARIN ARGÜMANTASYON TEMELLİ TARTIŞILMASININ ÖĞRENCİLERİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİ ÜZERİNE ETKİSİ

Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi Quality Assurance in Higher Education and Accreditation of Faculties of Education", Çanakkale, Türkiye, 05 Mayıs 2016

ORTAOKUL 2 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN GRAFİK OKURYAZARLIĞI İLE KARAR VERME BECERİLERİ VE KAVRAM ÖĞRENMELERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

Uluslararası Eğitim Araştırmaları KongresiQuality Assurance in Higher Education and Accreditation of Faculties of Education, Çanakkale, Türkiye, 05 Mayıs 2016

Okul Bahçeciliği Pazar projesi

uluslararası yükseköğretimde yeni eğilimler kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 Nisan - 15 Aralık 2016

Sistematik Yaratıcı Problem Çözme Etkinliklerinin Ortaokul 6 Sınıf Öğrencilerinin Kuvvet Ve Hareket Konusundaki Akademik Başarılarına Yaratıcı Problem Çözme Becerilerine Etkisi

IIndINTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS(2. ULUSLARARASI AVRASYA EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015

Araştırma Sorgulamaya Dayalı Etkinliklerle Desteklenmiş Bilim Merkezi Uygulamalarının 7 Sınıf Öğrencilerinin Bilim Okuryazarlık Düzeylerine Etkisi

IIndINTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS(2. ULUSLARARASI AVRASYA EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015

Oyun Temelli Ekolojik Ayak İzi Etkinliklerinin İlkokul Dört Ve Ortaokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Çevre Okuryazarlık Düzeylerine Etkisi

IIndINTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS(2. ULUSLARARASI AVRASYA EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015

Fen Teknoloji Mühendislik matematik STEM Entegrasyonunun 5 Sınıf Öğrencilerinin Bu Alanlarla İlgili Algı ve Tutumlarına Etki

2ND INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW TRENDS IN EDUCATION“STEM EDUCATION: ESTABLISHING A BRIDGE ACROSS CONTEXTS, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Mayıs 2015

Assessment of prospective science teachers' metacognition and creativity perceptions and scientific toys in terms of scientific creativity

ERPA International Congress on Education (ERPA), İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, cilt.152, ss.686-691 identifier

Assessment ofopen-ended questions directed to prospective science teachers in terms of scientific creativity

ERPA International Congress on Education (ERPA), İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, cilt.152, ss.692-697 identifier

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ HAZIRLAMIŞ OLDUKLARI BİLİMSEL OYUNCAKLARIN BİLİMSEL YARATICILIK AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

MULTI-PARADIGMATIC TRANSFORMATIVE RESEARCH IN EDUCATION:CHALLENGES AND OPPORTUNITIES, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2013

Öğretmen adaylarının kan ile ilgili bilgilerini yarı yapılandırılmış kavram haritalarına aktarma düzeyleri

International conference on new horizons in education INTE 2013, 25 - 27 Haziran 2013, cilt.3, ss.313-322

The Effect Of Animation And Model Usage Regarding DNA Conception On The Learning Of Science Teaching Students

International Conference on New Horizons in Education, Rome, İtalya, 25 - 27 Haziran 2013

Fen bilgisi öğretmen adaylarının obezite ve obezitenin oluşumuna ilişkin görüşleri

Multi-paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, ULEAD-2013, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013 Sürdürülebilir Kalkınma

Turkish prospective science teachers perceptions of environmental consciousness

Souheatern Association for Science Teacher Education Conference, Athens, Yunanistan, 14 - 15 Ekim 2011

Öğrenme öğretme ve değerlendirme boyutlarıyla kavram haritalarına farklı bir bakış

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 23 Eylül - 25 Mayıs 2010

Intersection of different disciplines: Elements

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2992-2996 identifier

Examination of university students' attitudes towards biotechnological studies in terms of faculty and gender variables

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.3999-4005 identifier identifier

Okul öncesinde örnek olaya dayalı problem çözme ileilgili bir araştırma

I. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2006

A Possible Solution For the Crowded Class Nightmare

18th International Conference on Chemical Education, İstanbul, Türkiye, 3 - 08 Ağustos 2004

İlköğretim fen öğretiminde oyunların yeri ve önemi

Yeni Binyılın Başında Türkiye’de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2002

Problem tabanlı öğretim yaklaşımı ile DNA gen ve kromozom kavramlarının öğrenilmesi

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2002

İlköğretim ikinci kademe fen bilgisi dersinde sinir hücresinin model yoluyla öğretiminin başarıya etkisi

Maltepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Yeni Binyılın Başında Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2001

Öğrencilerin oluşturdukları analojilerin öğrenmeye etkisi

Yeni Bin Yılın Başında Türkiye’de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 12 Ekim 2001

Biyolojik Kavramların Öğretilmesinde Modellerin Rolü MitozBölünme

IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 06 Ekim 2000

Fizyolojik kavramların anlamlıöğrenilmesiyle ilgili bir araştırma.

IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000

Okulöncesinde analojilerin yeri

4.Ulusal Fen Bilimleri Kongresi Bildirileri, Türkiye, 3 - 05 Kasım 1999

İlköğretim Okullarında Enerji KonusununEntegrasyon ile Öğretilmesi

III. Ulusal Fen Bilimleri Eğitim Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 17 Ağustos 1999

Okulöncesi Eğitim Programlarında Anolojilerin Yeri

Anadolu Üniversitesi 4.Eğitim Bilimleri Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 12 Eylül 1999

Ilköğretim Öğretmen Adaylarının Enerji Konusunda Entegrasyonu Sağlama Düzeyleri

Öğretmen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 - 20 Mart 1999

Okulöncesi Eğitim Programlarında Problem Çözmenin Fen Kavramlarıyla Geliştirilmesi

I.Ulusal Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 1997, ss.157-164

Fen bilgisi öğretiminde grup işbirliğinin önemi

II. Ulusal Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Eylül 1996

Okulöncesi dönemle ilgili fen faaliyetlerine örnekler

9.Ya-Pa Okulöncesi Eğitimi ve Yaygınlaştırılması Semineri, Bursa, Türkiye, 3 - 05 Ekim 1993

Kitap & Kitap Bölümleri

Applied science teaching in primary school

İlkokulda Uygulamalı Fen Öğretimi, Özlem Sadi;,Gonca Harman, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.145-174, 2023 Creative Commons License

Interdisciplinary Science Education

Disiplinlerarası Fen Öğretimi, Hakan Şevki Ayvacı;,Mustafa Ergun, Editör, Pegem A, Ankara, ss.215-238, 2023 Creative Commons License

Educational Sciences Studies

Eğitim Bilimleri Çalışmaları, Sultan Baysan, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.143-166, 2023 Creative Commons License

Çevre Eğitiminde Örnek Olay İncelemesi Yöntemi: Yaşamın İçinden Yaşama Yönelik

Kuramdan Uygulamaya Örnek Olay: Yaşamı Sınıfa Taşımak, Kabapınar, Yücel, Editör, Pegem A, İstanbul, ss.257-276, 2021

SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMADA PROBLEM VE PROJE TABANLI ÖĞRENMENİN HİBRİT KULLANIMI

MÜHENDİSLİK VE MİMARLIK BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler-3, Can ÇİVİ, Editör, UAKB, İVPE, ss.22-35, 2021

LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİNİN SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK BİLGİ VE FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

Mühendislik Alanında Araştırma ve Değerlendirmeler, Banu NERGIS, Selahattin BARDAK, Mahmut KAYAR, Arif Furkan MENDİ, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.424-453, 2021

Hazır Gıda Teknolojileri

Bilimin Teknolojideki Uygulamaları, Prof. Dr. Hakan Şevki AYVACI Prof. Dr. Salih ÇEPNİ, Editör, Pegem, Ankara, ss.406-421, 2020

ORTAOKUL SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KAVRAMSAL ÖĞRENMELERİNE ÇİZİMLERİN ETKİSİ: MADDE DÖNGÜLERİ

Eğitim Bilimlerinde Akademik Çalışmalar, Dr.Öğr.Üyesi Ahmet DÖNGER Dr.Öğr.Üyesi Hacı YILDIZ, Editör, İVPE, Chachak, ss.210-229, 2019 Creative Commons License

Hücre Bölünmesi

Biyoloji, Haydar Öztaş, Lütfullah Türkmen, Fulya Öztaş, Editör, Nobel, Ankara, ss.159-188, 2019

Hücre Bölünmesi

BİYOLOJİ, Haydar Öztaş, LUtfullah Türkmen, Fulya Öztaş, Editör, Nobel, Ankara, ss.159-188, 2019

ORTAOKUL SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİNKAVRAMSAL ÖĞRENMELERİNE ÇİZİMLERİN ETKİSİ:MADDE DÖNGÜLERİ

Eğitim Bilimlerinde Akademik Çalışmalar, Ahmet DÖNGER,Üyesi Hacı YILDIZ, Editör, IVPE, ss.210-228, 2019

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİNDE YANSITICI SORGULAMA

Fen Bilimleri Eğitimi AlanındakiÖğretme ve Öğrenme Yaklaşımları, Behiye Akçay, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.41-51, 2017

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİNDE PROBLEME DAYALIÖĞRENME UYGULAMALARI

FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ ALANINDAKİÖĞRETME VE ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI, Behiye Akçay, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.155-171, 2017

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİNDE SİSTEMATİK YARATICIPROBLEM ÇÖZME

FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ ALANINDAKİÖĞRETME VE ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI, Behiye Akçay, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.193-209, 2017

Fen-teknoloji-mühendislik-matematik entegrasyonunun (STEM) 5. sınıf öğrencilerinin kavramsal anlamalarına ve mesleklerle ilgili görüşlerine etkisi

Eğitim Bilimlerinde Yeni Yaklaşımlar ve Nitelik Arayışı, pegem, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.283-302, 2016

Okulöncesinde Fen Kavramları ve Öğretimi

Okulöncesi Dönemde Fen Eğitimi Meslek Liseleri için, Fatma Şahin, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.86-107, 2016

OKUL ÖNCESİNDE FEN KAVRAMLARI VE ÖĞRETİMİ

OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE FEN EĞİTİMİ, Şahin, Fatma, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.87-110, 2015

Fen Öğretimi I

Üniversite Yayınları, İstanbul, 2000

Okulöncesinde Fen Öğretimi

Üniversite Yayınları, İstanbul, 1998

Metrikler

Yayın

218

Atıf (WoS)

20

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

14

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

9

Tez Danışmanlığı

53

Açık Erişim

53
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları