Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİM MATERYALLERİNİ DERS PLANLARINDA KULLANMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ

V. TURKCESS EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019

ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİSİPLİNLER ARASI PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ

V. TURKCESS EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019

Effectiveness Of Sociocognitive Conflict Resolution On Confronting Students To Opposing Ideas And Remedying Alternative Ideas

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Effectiveness of Submicroscopic Multi-Frame Illustrations on Students Conceptual Understanding

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019

Periyodik Tabloyu Öğrenme ve Öğretmenin Etkileşimli Yolları

6.ulusal kimya eğitimi kongresi, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Periyodik Tabloyu Öğrenme ve Öğretmenin Etkileşimli Yolları

6.ulusal kimya eğitimi kongresi, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Periyodik Tabloyu Öğrenme ve Öğretmenin Etkileşimli Yolları

6.ulusal kimya eğitimi kongresi, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Periyodik Tabloyu Öğrenme ve Öğretmenin Etkileşimli Yolları

6.ulusal kimya eğitimi kongresi, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Periyodik Tabloyu Öğrenme ve Öğretmenin Etkileşimli Yolları

6.ulusal kimya eğitimi kongresi, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Periyodik Tabloyu Öğrenme ve Öğretmenin Etkileşimli Yolları

6.ulusal kimya eğitimi kongresi, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Benefitting musical intelligence in science and social studies educational settings

13. Balkan Education and Science Kongress, Edirne, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018

Determination of the Concept of Antibiotic Dilency of Physical, Chemistry, Biologyand Science Teacher Candidates

1st International Congress onSeeking New Perspectives in Education, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018

The Importance of Visual Materials at Concept Learning

1st International Congress onSeeking New Perspectives in Education, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018

The Effect of Different Multi-Frame Illustrations on Students‘ Learning Solubility

1st International Congress onSeeking New Perspectives in Education, 11 - 12 Mayıs 2018

Determination Of Health Lİteracy: Case Study

27th International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

The Examination of PSTs’ Processes of Designing Argumentation Activities

7th international congress on reserach in education, 27 Nisan - 29 Ocak 2017

How Successful We Are in Helping Our Students to Meet the Attainment Targets Regarding Scientific Process Skills Appear in The Chemistry Programme

2nd International Conference on Social Studies and Education Research, 4 - 06 Kasım 2016, cilt.1, ss.100-101

Do Turkish Students Prefer Positivist or Constructivist TeachingApproaches

2nd International Conference on Social Studies and Education Research, 4 - 06 Kasım 2016, cilt.1, ss.103-104

DO PROSPECTIVE TEACHERS DIFFERENTIATE BETWEEN THEORY STRATEGY METHOD AND MODEL

1st International Academic Research Congres, 3 - 05 Kasım 2016, ss.149

THE USABILITY OF CARTOONS IN DESIGNING INQUIRY BASED TEACHING ENVIRONMENT

1st International Academic Research Congres, 3 - 05 Kasım 2016

Determination the feasibility of science projects conducted for science fairs as STEM education

3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON COMPUTATIONALAND EXPERIMENTAL SCIENCE AND ENGINEERING, 19 - 24 Ekim 2016

Educational Researchers Viewpoints on Research Ethics IsThere a Dilemma

8th World Conference on Educational Sciences(WCES-2016), Madrid, İspanya, 4 - 06 Şubat 2016

İskele Yöntemi ile Yüzey Geriliminin Öğretilmesi

IV. Ulusal Kimya Eğitimi kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015

Science project competitions as a way for integrating STEM in K12 education Feasibility and contributions

2nd Internationsl Conference on New Trends in Education, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Mayıs 2015

Ortaöğretim Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerinin Araştırmaya Dayalı Deneyler ile Ölçülmesi

11.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

Açık uçlu deneyler ile fen performansını değerlendirmek Beceri ölçümü için bir alternatif

IV. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 13 Haziran 2014

Qualitative Analysis of the Prospective Teachers Portfolios Prepared During Teaching Chemistry Method Course

Bilateral Workshop on Portfolio in Teacher Training, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2014

Farklı Düzeyde Fen Öğretimi Öz Yeterliğine Sahip Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretim Süreçlerinin İncelenmesi

Yüksek Öğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları 1. Ulusal kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Mayıs - 01 Haziran 2014

Fen Bilgisi öğretmen adaylarının fiziksel ve kimyasal değişimi kavrama biçimleri

III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013

Kimya Ögretmen Adaylarının Bilim Anlayısları Bilimsellige Karsı Sözde Bilim

21. Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012

Kimya Ögretmen Adaylarının Bilim Anlayısları Bilimsellige Karsı Sözde Bilim

21. Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012

The Effect Of Discovery Learning Method On High School Students Understanding Of Daily Life Chemistry Concepts

22nd International Conference on Chemistry Education & 11th European Conference on Research in Chemical Education, Roma, İtalya, 15 - 20 Temmuz 2012

Prospective Chemistry Teachers Ideas Concerning Global Climate Change Ozone Layer Depletion Greenhouse Effect and Acid Rain Are They Scientifically Acceptable

22nd International Conference on Chemistry Education & 11th European Conference on Research in Chemical Education, Rome, İtalya, 15 - 20 Temmuz 2012 Sürdürülebilir Kalkınma

Biyoloji Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunları ile ilgili Görüşleri ve Bu Görüşlerin Geliştirilmesi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012

Turkish prospective science teachers perceptions of environmental consciousness

Souheatern Association for Science Teacher Education Conference, Athens, Yunanistan, 14 - 15 Ekim 2011

Secondary students use of submolecular representations How compatable they are with the accepted models

World Conference on New Trends in Science Education, Aydın, Türkiye, 13 - 16 Eylül 2011

Secondary students ideas of the conservation of mass in physical and chemical changes

changesEuropean Conference on Educational Research-Urban Education Main Conference, Berlin, Almanya, 13 - 16 Eylül 2011

The effects of inquiry-based learning on elementary students' conceptual understanding of matter, scientific process skills and science attitudes

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1190-1194 identifier identifier

Designing and evaluating a specific teaching intervention on chemical changes based on the notion of argumentation in science

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1214-1218 identifier identifier

Orta öğretim öğrencilerinin çözünürlük kavramına ilişkin yanılgılarını besleyen düşünce birimleri

Yeni Bin Yılın Başında Türkiye’xxde Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 9 - 11 Ocak 2001

İşlevleri ve kavramsal anlamaya katkıları açılarından Türk ve İngiliz fen ders kitaplarındaki görsel ögeler

Yeni Binyılın Başında Türkiye’de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 8 - 11 Ocak 2001

Kitap & Kitap Bölümleri

Film Okuma Metodolojisi Ve Film Okuma Temelli Etkinliklere Bakmak: Bir Filmin Daha Ötesinde

Sinema Filmleriyle Eğitimi Yeniden Düşünmek: Kadrajda Eğitim Var, Kabapınar, Yücel; Kabapınar, Filiz, Editör, PegemA, Ankara, ss.1-22, 2023

ENVIRONMENTAL EDUC ATION VIA EMPATHY: CH ANGING ETHICAL ATTITUDES FROM “FOR ME” TO “FOR THE ECOSYSTEM”

New Dimensions in Educational Sciences without Borders, Abdülkadir Kabadayı, Burcu Avcı Akbel, Editör, Livre De Lyon, Lyon, ss.81-102, 2022

ORTAOKUL SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KAVRAMSAL ÖĞRENMELERİNE ÇİZİMLERİN ETKİSİ: MADDE DÖNGÜLERİ

Eğitim Bilimlerinde Akademik Çalışmalar, Dr.Öğr.Üyesi Ahmet DÖNGER Dr.Öğr.Üyesi Hacı YILDIZ, Editör, İVPE, Chachak, ss.210-229, 2019 Creative Commons License

BİLİM MERKEZLERİNDEKİ EĞİTİM ATÖLYELERİ: GELİŞTİRİLME, UYGULANMA ve DEĞERLENDİRME SÜRECİ

Okul Duvarlarının Ötesinde Öğrenme Yolculuğu Bilim Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, Fitnat Köseoğlu ve Uygar Kanlı, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-345, 2019

ORTAOKUL SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİNKAVRAMSAL ÖĞRENMELERİNE ÇİZİMLERİN ETKİSİ:MADDE DÖNGÜLERİ

Eğitim Bilimlerinde Akademik Çalışmalar, Ahmet DÖNGER,Üyesi Hacı YILDIZ, Editör, IVPE, ss.210-228, 2019

Okul dışı öğrenme ortamı olarak bilim merkezlerinde fen eğitimi: Öğrenme ve öğretim

Okul duvarlarının ötesine öğrenme yolculuğu: Bilim-Teknoloji merkezleri ve bilim müzeleri, Fitnat Köseoğlu Uygar Kanlı, Editör, Nobel Akademik, ss.99-120, 2019

Kimya ve fen derslerine kanıt temelli öğrenmeyi eklemlemek olanaklı mıdır? Uygulamalı bir çalışma

Kimlik belirleyen derslerde kanıt temelli öğrenme, Yücel Kabapınar, Editör, PegemA, Ankara, ss.259-289, 2019

Bilim merkezlerindeki eğitim atölyeleri: Geliştirilme, uygulanma ve değerlendirme süreci

Okul duvarlarının ötesine öğrenme yolculuğu: Bilim-Teknoloji merkezleri ve bilim müzeleri, Fitnat Köseoğlu Uygar Kanlı, Editör, Nobel Akademik, ss.425-452, 2019

Kimya Öğretiminde kavram Karikatürlerinin Kullanımı

Kimya Öğretimi, Ayas, A. Sözbilir, M. (Ed) PegemA (sf ). Ankara, Editör, PegemA, Ankara, ss.487-515, 2017

Okul öncesi fen eğitiminde madde ve özelliklerine ilişkin etkinlikler

Okul öncesi dönemde fen eğitimi meslek liseleri için, Fatma Şahin, Editör, Hedef CS Basım Yayın, Ankara, ss.110-149, 2017

Okulöncesinde Fen Kavramları ve Öğretimi

Okulöncesi Dönemde Fen Eğitimi Meslek Liseleri için, Fatma Şahin, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.86-107, 2016

Çevre ve Çevre Eğitimi Bağlamında Empatiye Bakmak

Empatiyle Gelişmek Empatiyi Geliştirmek Çocuk ve Empati, Y. Kabapınar, Editör, PegemA, Ankara, ss.219-243, 2015

OKUL ÖNCESİNDE FEN KAVRAMLARI VE ÖĞRETİMİ

OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE FEN EĞİTİMİ, Şahin, Fatma, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.87-110, 2015

Okul öncesi fen eğitiminde madde ve özelliklerine ilişkin etkinlikler

Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi, Fatma Şahin, Editör, Hedef cs Basım Yayın, Ankara, ss.110-149, 2015

Matematik, fen ve teknoloji eğitiminde ölçme ve değerlendirme

Matematik Fen ve Teknoloji Öğretimi, Özdaş, A. , Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.233-252, 2008

Metrikler

Yayın

157

Atıf (WoS)

48

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

109

H-İndeks (Scopus)

3

Proje

7

Fikri Mülkiyet

1

Tez Danışmanlığı

24

Açık Erişim

18
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları