Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Örnek Olay Yönteminin Sınıf Yönetimi Dersinde Kullanımına İlişkin Bir Uygulama

II. Internatıonal Teacher Educatıon and Accredıtatıon Congress, 27 - 29 Ekim 2018

“Teaching For Me …” An Examination Towards Teacher Candidates’ Perception of Profession

The 6th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK), Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.872-873

Kadın Akademisyenlerin Annelikle Sınavı

ESCAR 2. KADIN TOPLUMSAL CİNSİYET SEMPOZYUMU, Türkiye, 7 - 08 Mart 2017, cilt.1, ss.157-183

Van’a Sınıf Öğretmeni Olarak Atanmak: Sosyal ve Mesleki Durum Analizi

Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 18 Nisan 2018, ss.1255-1256

Views of the Prospective Teachers about the Democratic Values

WCES: 8th World Conference on Educational Sciences, Madrid, İspanya, 4 - 06 Şubat 2016

Sınıf öğretmenlerinin Seçilmiş kişisel yönelimleri

9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010

Öğretmenin değişen rolleri ve değerler

Eğitim Bilimleri Bakış Açısıyla Türkiye Cumhuriyeti’nde Eğitimin Çağdaş Değerlerle İrdelenmesi Çalıştayı, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Mart 2008, ss.87-101

Avrupa da ve Türkiye de eğitimde reform çalışmaları

Avrupa Birliği Vizyonu, Türkiye’de Eğitim ve Özel Okullar, Antalya, Türkiye, 20 - 21 Ocak 2006, ss.61-79

Kitap & Kitap Bölümleri

Mutlu Bireyler İçin İlkokulda Kişisel Nitelikleri Geliştirmek

İlkokul Üzerine Güncel Konular-I, Z.Nurdan Baysal,Elif Sarıcan,Nurcan Şener, Editör, Pegem Yayıncılık, Ankara, ss.360-373, 2021

İlkokul Başarısında Önemli Bir Etken: Aile Tutumları

İlkokul Üzerine Güncel Konular-I, Z. Nurdan Baysal,Elif Sarıcan,Nurcan Şener, Editör, Pegem Yayıncılık, Ankara, ss.290-305, 2021

Öğrenme-Öğretme Modelleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri Zenginleştirilmiş Öğrenme Süreçlerinde, Muhammed Ü. Öztabak,Duygu Yalman Polatlar, Editör, EFE AKADEMİ, İstanbul, ss.67-99, 2020

Türk Eğitim Sisteminin Tarihsel Temelleri ve Dayandığı Temel Görüşler.

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Prof. Dr. Ayla Oktay, Editör, Kriter, İstanbul, ss.1-20, 2009

Türk Milli Eğitim Sistemi Örgün Eğitim

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Ayal Oktay, Editör, Kriter Yayıncılık, İstanbul, ss.21-87, 2009

Metrikler

Yayın

56

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

3

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları