SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Halkla İlişkiler ve Yeni Medyanın İşaret Ettiği Sorunlar Üzerine Bir Tartışma
Global Media Journal
, cilt.1, ss.81-102, 2010 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN DIGITAL PUBLIC RELATIONS: A DELPHI STUDY
Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi Etkileşim
, sa.12, ss.84-103, 2023 (Hakemli Dergi)
Digital public relations in the context of knowledge gap theory
International Journal of Social Sciences and Education Research
, sa.3, ss.252-264, 2023 (Hakemli Dergi)
Public Relations Focused on Responsibility: A Discourse Analysis of PR Based TED Talks (2012-2022)
HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES
, cilt.6, sa.1, ss.96-126, 2023 (Hakemli Dergi)
Sustainability Communication and Public Relations
TURKIYE ILETISIM ARASTIRMALARI DERGISI-TURKISH REVIEW OF COMMUNICATION STUDIES
, cilt.0, sa.39, ss.1-4, 2022 (ESCI)
EVALUATION OF PUBLIC RELATIONS CURRICULUM ON STUDENT AND SECTOR EXPECTATIONS: A RESEARCH ON ISTANBUL PROVINCE
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.127-156, 2021 (Hakemli Dergi)
TOPLUMSAL GÜVEN VE SİVİL TOPLUM KURULUŞLARI: EĞİTİM, SAĞLIK, ÇEVRE KURULUŞLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.101-118, 2020 (Hakemli Dergi)
Yeni Medyada Halkla İlişkiler Etiği Mümkün müdür?
Etkileşim Dergisi
, ss.54-64, 2019 (Hakemli Dergi)
Z KUŞAĞININ SOSYAL MEDYA KULLANIM ALIŞKANLIKLARI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.11, 2018 (Hakemli Dergi)
ŞİDDETİN GÖRÜNMEYEN YÜZÜ: ÇOCUK GELİNLER
INTERNATIONAL PEER-REVIEWED JOURNAL OF COMMUNICATION AND HUMANITIES RESEARCHES
, sa.16, ss.68-84, 2017 (Hakemli Dergi)
Spin Doctor Kavramının Tehdidi Altında Halkla İlişkiler
marmara üniversitesi iletişim fakültesi dergisi
, ss.1-17, 2014 (Hakemli Dergi)
Türkiye'de Ulusal Basınla İlişkiler Kapsamında Halkla İlişkiler Ve Reklamcıların Etik Sorunları
Marmara İletişim Dergisi
, ss.177-185, 2007 (Hakemli Dergi)
İletişim ve Liderlik
Ankara Üniversitesi İletişim Fakültesi dergisi
, ss.200, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Ethical Values in Integrated Marketing Communication: An Analysis of Commercials
17th Communication Ethics Conference: Communication Ethics, Pennsylvania, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 08 Haziran 2023
Post-Truth Toplumun İnşası ve Halkla İlişkiler
Yeni Zamanlar ve Halkla İlişkiler Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2019
Halkla İlişkiler ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk
Üsküdar Üniversitesi Halka İlişkiler Sempozyumu, Türkiye, 05 Aralık 2018
Reputation Problem of Public Relations in Turkey and a Critical View About the PublicRelations Professional Organisations of Turkey
XI. European Conference onSocial and Behavioral Sciences, 1 - 04 Eylül 2016
REDEFINING THE CONCEPTS OF PUBLIC RELATIONS AND CORPORATE COMMUNICATION AN EXAMINATION AND CRITICAL APPROACH OVER THE CORPORATE COMMUNICATION PROFESSIONALS ASSOCIATION OF TURKEY
2. International Conference On Social Science and Education Research, 4 - 06 Kasım 2016
Klasik Halkla İlişkiler Anlayşından Gerilla Halkla İlişkilere Uzanan Süreç: Gerilla Taktiklerle Yapılan Halkla İlişkiler Uygulamaları
Uluslararası Halkla İlişkiler Sempozyumu, Kıbrıs (Kktc), 15 - 17 Nisan 2009, cilt.2, ss.146-157
Klasik Gerilla Anlayışından Gerilla Halkla İlişkilere Uzanan Süreç: Gerilla Taktiklerle Yapılan Halkla İlişkiler Uygulamaları
Uluslararası Halkla İlişkiler Sempozyumu, 5 - 07 Nisan 2009
Halkla İlişkiler Mesleğinde Denetim Eksikliği
Ulusal basından Sansürün kaldırılışının 100. Yılı Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2008
Halkla İlişkilerde Yeni Medya Yaklaşımı Olarak E-Mail Kullanımının Sürecin İşleyişine Etkisi
Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim Uluslararası Konferansı, 3 - 05 Kasım 2006
Medya Sektöründeki Birleşmeler ve Etkileri
Yeni İletişm Ortamları ve Etkileşim Uluslararası Konferansı, 3 - 05 Kasım 2006
"Otel İşletmelerinde Kurum İmajı Oluşturmanın Bir Yolu Olarak Halkla İlişkiler Eğitimi",
I. International Vocational and Technical Education Technologies Congress, İstanbul, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2005, ss.1649-1655
Medya Sektörüne Eleman Yetisştirmede İletişim Fakültelerinin Yeterlilik Analizi ve İletişim Eğitiminde Kullanılan Teknolojiler
4. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 1 - 05 Kasım 2004
Yeniden Yapılanma Sürecinde Stratejik İletişim Yönetimi ve BJK
2002-10. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, Antalya, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2002, ss.431-443
Kitap & Kitap Bölümleri
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projeleri
The Kitap Yayınları, İstanbul, 2024
Halkla ilişkiler Mesajlarının Optimizasyonu: Yapay Zeka Üzerinden Gelecek Öngörüsü
Yapay Zeka ve İletişim, Necmi Emel Dilmen, Çiğdem Aytekin, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, İstanbul, ss.329-344, 2023
Çocuk Gelin Meselesine Toplumsal Farkındalık Kazandırmanın Bir Yolu: Halkla İlişkiler Odaklı Bir Yaklaşım
İletişim Eleştirileri: Medyayi Ve Sinemayi Kuşatan Şiddetin Iletişimi Disiplinine Yansimalari, Aziz Tamer Güler, Editör, NEU Press, İstanbul, ss.37-54, 2023
İletişimin Yöneticisi Halkla İlişkiler
Himalaya Yayınevi, İstanbul, 2022
Sporda Halkla İlişkiler
İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2022
Sporda Halkla İlişkiler
Spor Nasıl Markalaşır, Bora Çavuşoğlu, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, İstanbul, ss.1-22, 2022
Kamuda Yapay Zeka ve Halkla İlişkiler
Kamusal Halkla İlişkiler ve Uygulamaları, Dilek Esenel Eyüboğlu, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.101-113, 2022
Halkla İlişkilerde Veri Görselleştirmenin Gücü
Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları 2, Prof. Dr. Ceyda Deneçli, Editör, Nobel Bilimsel, İstanbul, ss.179-191, 2022
DİJİTAL ÇAĞDA, DİJİTAL SANATLARDA VE RESİMDE, ÖZGÜNLÜK SORUNSALI; ESER Mİ? ÜRÜN MÜ?
DİJİTAL EVRENİN YENİ İLETİŞİM KODLARI 2, DENEÇLİ, Ceyda, Editör, NOBEL Bilimsel Eserler, İstanbul, ss.193-211, 2022
Dijital Halkla İlişkiler Üzerine Yapılan Akademik Çalışmalar; 2019-2021 Yılları Arasında Yapılan Türkçe ve Yabancı Çalışmaların Analizi
Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü II, Deniz Güven, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.150-180, 2021
Postmodernizmin İz Düşümünde Post Truth Toplum ve Halkla İlişkiler
Postmodernizmin İz Düşümleri, Volkan Ekin, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.77-91, 2020
Dijital Çağın Yeni Müşteri Tipi ve Marka İmajı
Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları, Sevda Deneçli, Editör, Nobel Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.97-113, 2020
Halkla İlişkiler İdeali ”Alanın Keşfi”
Pozitif Yayınları, İstanbul, 2019
Türkiye’de Halkla İlişkilerin İtibar Sorunu ve Halkla İlişkiler Meslek Örgütleri Üzerinden Eleştirel Bir Yaklaşım
Halkla İlişkiler İdeali Alanın Keşfi, Ebru Özgen,Havva Palacı,Özgenur Reyhan Kurtuldı,Anıl Uğur Oğuzcan, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.132-152, 2019
Bir Karmaşayı Çözmek: Halkla İlişkiler ve Kurumsal İletişim Kavramlarını Yeniden Tanımlamak
Halkla İlişkiler İdeali Alanın Keşfi, Ebru Özgen,Havva Palacı,Özgenur Reyhan Kurtuldı,Anıl Uğur Oğuzcan, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.132-152, 2019
Dijital Halkla İlişkiler ve Değişen Hedef Kİtle
Dijital Halkla İlişkiler, Dr. Elif Başak Sarıoğlu, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.20-35, 2019
Türkiye’de Halkla İlişkilerin İtibar Sorunu ve Halkla İlişkiler Meslek Örgütleri Üzerinden Eleştirel Bir Yaklaşım
Halkla İlişkiler İdeali Alanın Keşfi, , Editör, Pozitif Yayınları, ss.110-131, 2019
Bir Karmaşayı Çözmek: Halkla İlişkiler ve Kurumsal İletişim Kavramlarını Yeniden Tanımlamak
Halkla İlişkiler İdeali Alanın Keşfi, , Editör, Pozitif Yayınları, İstanbul, ss.132-152, 2019
Marka Yönetişimi Kavramına Sosyal Sorumluluk Temelli Bir Yaklaşım
Yönetişimde Yeni Yaklaşımlar, Volkan Ekin, Tuğçe Çedikçi Çevik, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.47-57, 2018
Dijital Gerçeklikte Halkla İlişkilerin Evrimi
Cinius Yayınları, İstanbul, 2017
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projeleri
Profil Kitap, İstanbul, 2017
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projeleri
Profil Kitap, İstanbul, 2017
Reputation Problem Of Public Relations in Turkey And a Critical View About The Public Relations Professional Organisations Of Turkey
Communication and Digital Media, Hasan Arslan/ Mehmet Ali İçbay/ Madalina Tomescu, Editör, E-BWN Pub, ss.235-244, 2017
Yazılı Medyada “Çalışan Kadın” Algısı: Gazeteler Üzerinden Bir İnceleme
Çalışma Hayatında Kadın, Prof.Dr. Gülay Yılmaz, Editör, Marmara Üniversitesi Yayını, İstanbul, ss.205-211, 2017
Dijital Gözetimin Gölgesinde İtibarın İnşası
Ağdaki Şüphe Bir Sosyal Medya İletişimi, Özgen, Ebru; Kara, Tolga, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.229-248, 2015
Türkiye'de Sporun Markalaşma Sorunu ve Medya İletişimi Açısından Bir Değerlendirme
Türkiye'de Spor ve Medya, Volkan Ekin, Editör, Köprü Yayınları, İstanbul, ss.115-134, 2014
Sosyal Medyaya Kuramsal Yaklaşım ve Halkla İlişkiler Disiplini Açısından Sosyal Medyada İtibar Yönetimi
İtibar Yönetimi, Prof. Dr. Helmut Pernsteiner , Haluk Sümer , Editör, Beta Basım Yayım, İstanbul, ss.111-126, 2014
Özde Değil Sözde Kurumsal Sosyal Sorumluluk
Farklı Bakış Açılarıyla Sosyal Sorumluluk, K. Önen, B. Eser, E. Akman, Editör, Pelikan Yayınları, Ankara, ss.65-106, 2012
Çalışanım Sen Çok Yaşa Kurum İçi İletişimde Ben Sen Değil Biz Olabilmek Üzerine
Derin Yayınları, 2011
Sosyal Medya Akademi
beta basım yayın, 2010
PR Çalışanı – Gazeteci İlişkisinde Bir İkna Yöntemi Olarak Hediyenin Kullanımına İlişkin Etik Değerlendirme”
Medya Eleştirileri 2006 Medyada Olmayanlar, Can Bilgili, Editör, Beta, İstanbul, ss.237-253, 2006