Akademik Unvanlar
-
2018 - Devam Ediyor Prof.Dr.
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2012 - 2018 Doç.Dr.
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2001 - 2012 Yrd.Doç.Dr.
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2023 - Devam Ediyor Enstitü Yönetim Kurulu Üyesi
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
-
2021 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2021 - Devam Ediyor Fakülte Kurulu Üyesi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2020 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2019 - Devam Ediyor Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2021 - 2024 Senato Üyesi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
-
2020 - 2024 Dekan Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
-
2020 - 2021 Bölüm Başkan Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2015 - 2015 Dekan Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi
Akademi Dışı Deneyim
-
2019 - Devam Ediyor BİDEP Grup Yürütme Kurulu Üyesi
TÜBİTAK, Marmara Üniversitesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
-
2019 - Devam Ediyor BİDEP Eğitim Burs Grup Yürütme Kurulu Üyesi
TÜBİTAK
-
2019 - Devam Ediyor BİDEP Bilim Danışma Kurulu Üyesi
TÜBİTAK
Verdiği Dersler
-
Doktora Halkla İlişkiler ve Sürdürülebilirlik İletişimi
-
Doktora Bilim İletişimi
-
Yüksek Lisans Halkla İlişkilerin Felsefesi
-
Yüksek Lisans Yeni Medya ve Markalama
-
Doktora Halkla İlişkilere Eleştirel Yaklaşım
-
Lisans Halkla İlişkilere Giriş
-
Yüksek Lisans Sosyal Sorumluluk ve Proje Yönetimi
-
Yüksek Lisans Public Relations and Media Management
-
Lisans Introduction to Public Relations
-
Yüksek Lisans New Media and Branding
-
Doktora Critical Approach to Public Relations
Yönetilen Tezler
-
TOPLUM MÜHENDİSLİĞİ YAKLAŞIMINDAN HALKLA İLİŞKİLERİN DÜNÜ, BUGÜNÜ ve YARINI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Özgen E. (Danışman)
A.UĞUR(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Yapay zekâ ve algoritma ekseninde halkla ilişkilerin geleceği
Özgen E. (Danışman)
İ.ÇATALDAŞ(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Dijital pazarlama amaçlı halkla ilişkilerin dijital marka yönetimindeki yeri
Özgen E. (Danışman)
M.YALÇINKAYA(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Siyasal iletişim perspektifinden seçim kampanyaları: Kosova'da 2017 seçim kampanya analizi
Özgen E. (Danışman)
A.DULA(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Sanat iletişimi; günümüz Türkiye'nde plastik sanatlar çerçevesinde iletişim faaliyetlerinin değerlendirilmesi
Özgen E. (Danışman)
O.ÖZKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Özel hastanelerde sosyal sorumluluk uygulamalarının incelenmesi
Özgen E. (Danışman)
H.PALACI(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Yoksulluğun azaltılmasında sosyal pazarlamanın rolü
Özgen E. (Danışman)
-
2018 cumhurbaşkanlığı seçimlerinin medya analizi
ÖZGEN E. (Danışman)
-
Stratejik iletişim yönetiminde iç iletişim markalamasının önemi ve örnek olay incelemesi
ÖZGEN E. (Danışman)
-
2018 cumhurbaşkanlığı seçimleri medya analizi
Özgen E. (Danışman)
M.ÇİTACI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
İlişkisel Pazarlama ve Reklam İlişkisi: Sanal Marka Toplulukları Üzerine Bir İnceleme
Özgen E. (Danışman)
-
Türkiye'de "Çocuk Gelin" Sorunu: Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projeleri Üzerinden Bir İnceleme
Özgen E. (Danışman)
E.YILMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Ün yönetimi oluşturma sürecinde stratejik iletişimin rolü: Ünlüler üzerinden bir araştırma
Özgen E. (Danışman)
M.KARAKAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Sosyal Medyada Çocuk İstismarı: Instagramda Ebeveynler Tarafından Çocukların Kullanımı Üzerine Bir İnceleme
Özgen E. (Danışman)
N.YÜCE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Kurumsal sosysal sorumluluğun marka bilinirliğine etkisi
ÖZGEN E. (Danışman)
-
Kişilerarası iletişimin aile içi ilişki algısına katkısı: alan araştırma üzerinden analiz
ÖZGEN E. (Danışman)
-
Kurumsal sosyal sorumluluğun marka bilinirliğine etkisi
Özgen E. (Danışman)
D.YALMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Kişilerarası iletişimin aile içi ilişki algısına etkisi: Alan araştırma üzerinden analiz
Özgen E. (Danışman)
A.MÜGE(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Y kuşağının karakter analizi üzerinden işe alım süreçlerinde iletişimsel engellerin araştırılması
Özgen E. (Danışman)
-
Kişisel satışta ikna becerileri
Özgen E. (Danışman)
-
Pazarlama yönlü halkla ilişkiler açısından yeni bir yaklaşım: Random acts of kindness (Rastgele incelikli davranışlar)
Özgen E. (Danışman)
-
Duyularla marka parçalama üzerinden kavramsal bir analiz ve uygulama örnekleri
Özgen E. (Danışman)
-
Kriz yönetimi ve afet kaynaklı krizlerin yönetilme sürecinde İstanbul Büyükşehir Belediyesi AKOM (Afet Koordinasyon Merkezi) örneği analizi
Özgen E. (Danışman)
-
Futbol kulüplerinin markalaşma süreci: Türkiye ve dünya futbol kulüpleri üzerinden karşılaştırmalı bir analiz
Özgen E. (Danışman)
-
Lobicilik kavramı ve ABD’deki Türk lobisi
ÖZGEN E. (Danışman)
-
Lobicilik kavramı ve ABD'deki Türk Lobisi
Özgen E. (Danışman)
N.ÜNLÜ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Reklam müzikleri ve markaya olan etkisi
Özgen E. (Danışman)
-
Kurum içine dönük halkla ilişkiler faaliyetleri ve örnek kurum incelemesi
Özgen E. (Danışman)
-
Kriz iletişiminde medya yönetimi ve 2009 Türk Hava Yolları krizi ve 2001 Amerikan Havayolları krizi karşılaştırılmalı incelenmesi
ÖZGEN E. (Danışman)
-
Kriz iletişiminde medya yönetimi ve 2009 Türk Hava Yolları krizi ve 2001 Amerikan Havayolları krizi karşılaştırmalı incelemesi
Özgen E. (Danışman)
B.NAZAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerinin kurum imajına etkisi
Özgen E. (Danışman)
-
Ekonomik kriz ortamlarında kurumsal iletişim kanallarıyla iç paydaşlara dönük itibar yönetimi
ÖZGEN E. (Danışman)
-
Siyasal iletişim açısından seçim kampanyalarının yürütülmesi sürecinde yazılı ve görsel iletişim unsurlarının rolü 19 Nisan 2009 Kıbrıs genel seçimleri sürecinde UBP örneği
ÖZGEN E. (Danışman)
-
Siyasal iletişim açısından seçim kampanyalarının yürütülmesi sürecinde yazılı ve görsel iletişim unsurlarının rolü- 19 Nisan 2009 Kıbrıs Genel Seçimleri sürecinde UBP örneği
Özgen E. (Danışman)
S.KURBAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Ekonomik kriz ortamlarında kurumsal iletişim kanallarıyla iç paydaşlara dönük kurumsal itibar yönetimi
Özgen E. (Danışman)
M.TAŞKIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Deniz Kuvvetleri Komutanlığı için etkin bir halkla ilişkiler konseptinini teori ve metodolojisi
ÖZGEN E. (Danışman)
-
Deniz Kuvvetleri Komutanlığı için etki bir halkla ilişkiler konseptinin teori ve metodolojisi
Özgen E. (Danışman)
M.MUSTAFA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
İtibar yönetimi İstanbul Büyükşehir Belediyesi örneği: İstanbul deniz otobüzleri
Özgen E. (Danışman)
E.ÖZCAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Halkla ilişkiler disiplini açısından spor kulüplerinde kurumsallaşma süreci: Fenerbahçe Spor Kulübü örneği
Özgen E. (Danışman)
Ö.KÖMÜR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Halkla ilişkiler disiplini açısından spor klüplerinde kurumsallaşma süreci: fenerbahçe spor kulübü örneği
ÖZGEN E. (Danışman)
-
İtibar yönetimi İstanbul Büyükşehir Belediyesi örneği: İstanbul deniz otobüsleri
ÖZGEN E. (Danışman)
-
Kurum içi iletişim açısından halkla ilişkiler ve insan kaynakları departmanlarının yapısal analizi
Özgen E. (Danışman)
-
Gösteri sanatlarının pazarlanması ve müzikal komedi üzerine bir inceleme
Özgen E. (Danışman)
-
Kurumsal sosyal sorumluluk projeleri üzerine kuramsal ve uygulamalı bir çalışma
Özgen E. (Danışman)
-
Örgütlerin değişim sürecinde halkla ilişkilerin etkinliği
Özgen E. (Danışman)
-
Kurumsal itibarın oluşmasında sanat sponsorluğunun yeri
ÖZGEN E. (Danışman)
-
Almanya’daki Türklere yönelik medya kuruluşlarının yayın politikaları ve PR çalışması
ÖZGEN E. (Danışman)
-
Küreselleşme sürecinde kentlerin imaj ve kimlikleri: karşılaştırmalı istanbul örneği
Özgen E. (Danışman)
-
Almanya'daki Türklere yönelik medya kuruluşlarının yayın politikaları ve pr çalışması
Özgen E. (Danışman)
F.UĞUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Kurumsal İtibarın oluşturulmasında sanat sponsorluğunun yeri
Özgen E. (Danışman)
S.TAVLAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Halkla ilişkiler uygulamaları kapsamında medya ile ilişkilerde ekonomi medyasından yararlanma biçimleri
Özgen E. (Danışman)
-
Halkla ilişkilerde yeni medya kullanımı ve Fransa örneği
Özgen E. (Danışman)
Ö.AKŞEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Halkla ilişkilerde yeni medyanın kullanımı ve Fransa örneği
ÖZGEN E. (Danışman)
-
Kurum felsefesinin yerleştirilmesinde halkla ilişkilerin etkisi ve iston örneği
Özgen E. (Danışman)
-
Çalışanlara yönelik sosyal sorumluluğun çalışan memnuniyetindeki rolü ve çalışan memnuniyetine yönelik bir araştırma
Özgen E. (Danışman)
-
İletişim stratejisi olarak kurumsal sosyal sorumluluk
Özgen E. (Danışman)
-
Kurumsal insan ve onun psikolojisi
Özgen E. (Danışman)
-
Propaganda ve halkla ilişkiler
ÖZGEN E. (Danışman)
-
Küreselleşmenin işletmelerdeki halkla ilişkiler faaliyetlerine etkisi
Özgen E. (Danışman)
-
Çokuluslu işletmelerde kurum kültürünün incelenmesine yönelik bir araştırma
Özgen E. (Danışman)
-
Polis-medya ilişkisi
Özgen E. (Danışman)
Verdiği Kurs ve Eğitimler
-
2021 - 2021 Yaşam Koçluğu
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
-
2017 - 2017 Beden Dili ve İletişim Eğitimi
Sürekli Eğitim Merkezi - Eğitim