Akademik Unvanlar
-
2011 - Devam Ediyor Prof.Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2010 - 2011 Prof.Dr.
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2005 - 2010 Doç.Dr.
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2004 - 2005 Yrd.Doç.Dr.
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2001 - 2004 Yrd.Doç.Dr.
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
1999 - 2001 Araştırma Görevlisi
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
1998 - 1999 Araştırma Görevlisi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2011 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2004 - 2011 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2004 - 2011 Bölüm Başkanı
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
-
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara sözel yardım talep etme becerisinin öğretiminde fırsat öğretiminin etkililiği
G.İnce(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
-
Osb (otizm spektrum bozukluğu) tanısı almış bireylere, ıpad yoluyla, fotoğraflar hakkında sohbet etmeyi öğretmede replikli öğretimin etkililiği
N.Koçarslan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
-
Birbirine bağımlı gruba dayalı pekiştirme sisteminin derse hazır olma davranışları üzerindeki etkililiği
N.Sayıner(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
-
Otizm spektrum bozukluğu tanısı almış öğrencilerin sözel basmakalıp davranışlarını azaltmada tepkiyi yarıda kesme ve yeniden yönlendirme yönteminin etkililiği
D.Kanak(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018
-
Geliştirilmiş bütünleştirici modelin otizm spektrum bozukluğuna sahip çocukların ifade ettikleri kelime ve hece sayısının arttırılmasındaki etkililiği
Ö.Toprak(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015
-
Görme engeli olan çok engelli çocuklar için etkili olan pekiştireç değerlendirme yönteminin belirlenmesi
A.Çakmak(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015
-
Özel eğitim alanında çalışan öğretmenlere yönelik hazırlanan bir öğretim planının anında geri bildirim verilerek ve anında geri bildirim olmaksızın sunulmasının etkililik yönünden karşılaştırılması
Ş.GEZER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014
-
Özel eğitim kurumlarında öğretmenlik uygulaması yapan öğretmen adaylarına iş başında eğitim yoluyla ayrık denemelerle öğretimi uygulama becerisi kazandırma
A.KAYMAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013
-
Özel eğitim kurumlarında öğretmenlik uygulaması yapan öğretmen adaylarına iş başında eğitim yoluyla ayrık denemelerle öğretimi uygulama becerisi kazandırma
ERBAŞ D. (Eş Danışman) , Erbaş D.(Eş Danışman)
A.Kaymak(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013
-
İlköğretim çağındaki üstün yetenekli öğrencilerle normal gelişim gösteren öğrencilerin liderlik becerilerinin karşılaştırılması(Kırşehir ili örneği )
A.GÜNEŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010
-
Okul öncesi eğitimi öğretmenlerinin kaynaştırma eğitimine ilişkin görüşleri ve önerileri
G.GÖK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009
-
Yabancı dil (İngilizce) öğretiminde ilköğretim birinci kademeye devam eden öğrencilere hedef sözcüklerin oyunla öğretimi
V.DURSUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007
-
Serebral palsili çocuklara istek bildirme iletişim amacını gerçekleştirmeye yönelik olarak resimli kart kullanım becerisinin öğretilmesi
S.SELİM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005
-
Türkçe konuşan 3-6 yaş grubundaki kekemeliği olan ve olmayan çocukların konuşma akıcısızlıklarının incelenmesi
Ö.AKGÜN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005
-
Doğal dil öğretim tekniklerinden tepki isteme modelinin öğretilmesinin etkililiği
B.TOĞRAM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004
-
En sık karşılaşılan iletişim kopukluğu düzeltme biçimlerinin gelişimsel geriliği olan ve konuşamayan çocuklar tarafından kullanımı
B.DİNÇER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004