Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
-
01 Eylül 2018 - 01 Eylül 2018 Biyoloji Ögretmenlerinin Sosyobilimsel Konularla Ilgili Pedagojik Alan Bilgilerinin Incelenmesi.
Çalışma Grubu
Denizli, Türkiye
-
01 Eylül 2018 - 01 Eylül 2018 Ortaokul 5.,6., ve 7. Sınıf Ögrencilerinin Bilimsel Sorgulama Anlayısları.
Çalışma Grubu
Denizli, Türkiye
-
01 Ağustos 2018 - 01 Ağustos 2018 Biyoloji Ögretmenlerinin SosyobilimselKonular Hakkındaki Pedagojik Alan Bilgilerinin Demografik Degiskenler AçısındanIncelenmesi
Çalışma Grubu
Edirne, Türkiye
-
01 Ağustos 2018 - 01 Ağustos 2018 Sosyobilimsel Konuların Ögretimine Yönelik Bir Ögrenme ve Ögretme Çerçevesi: Fen Bilimleri Ögretmenleri ile Bir Delphi Çalısması
Çalışma Grubu
Edirne, Türkiye
-
01 Ağustos 2018 - 01 Ağustos 2018 An Investigation of the Relationship between Understanding of Socioscientific Issues and Pedagogical Content Knowledge about Socioscientific Issues.
Çalışma Grubu
Malmö, İsveç
-
01 Ağustos 2018 - 01 Ağustos 2018 Biyoloji Ögretmenlerinin SosyobilimselKonular ile Ilgili Yaklasımları
Çalışma Grubu
Edirne, Türkiye
-
01 Mart 2018 - 01 Mart 2018 Teachers’ Pedagogical Content Knowledge For Socioscientific Issues.
Çalışma Grubu
Georgia, Amerika Birleşik Devletleri
-
01 Mart 2018 - 01 Mart 2018 International CollaborativeInvestigation of High School Students’ Understandingsof Scientific Inquiry – A Follow Up Study.
Çalışma Grubu
Georgia, Amerika Birleşik Devletleri
-
01 Ağustos 2017 - 01 Ağustos 2017 Towards Developing A Learnıng And Teachıng Framework For Ssi-Based Science Education: Results Of A Delphi Study.
Çalışma Grubu
Dublin, İrlanda
-
01 Ağustos 2017 - 01 Ağustos 2017 Examining Turkish Biology Teachers’ Pedagogical Content Knowledge For Socioscientific Issues.
Çalışma Grubu
Dublin, İrlanda
-
01 Ağustos 2017 - 01 Ağustos 2017 Understanding of Scientific Inquiry: An International Colloborative investigation of seventh grade students.
Çalışma Grubu
Dublin, İrlanda
-
01 Ağustos 2017 - 01 Ağustos 2017 The Effects of Replicating Historical Experiments And Models On Students’ Attitudes Towards Science And Their Understandings Of Nature Of Science.
Çalışma Grubu
Dublin, İrlanda
-
01 Ağustos 2017 - 01 Ağustos 2017 Scientists’ Belief Systems Framing Their Thınkıng And Decisions About Socioscientific Issues: Pedagogical Implications For Ssı-Based Scıence Educatıon.
Çalışma Grubu
Dublin, İrlanda
-
01 Temmuz 2017 - 01 Temmuz 2017 The Development of A Learning And Teaching Framework For SSI Based Science Education.
Çalışma Grubu
Ankara, Türkiye
-
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017 Tarihi Deney ve Modellerin Tekrarlanması Yaklasımının Ögrencilerin Bilime Karsı Tutumları ve Bilimin Dogası Anlayısları Üzerine Etkisi
Çalışma Grubu
Muğla, Türkiye
-
01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017 Evolution Teaching Self Efficacy Scale: Validityand Reliability Study.
Çalışma Grubu
Antalya, Türkiye
-
01 Mart 2017 - 01 Mart 2017 Does it Matter to be Informed - Naive or not? An Example of Professional Development Program about NOS
Çalışma Grubu
Texas, Amerika Birleşik Devletleri
-
01 Mart 2017 - 01 Mart 2017 International Collaborative Investigation of Beginning Seventh Grade Students’ Understandings of Scientific Inquiry
Çalışma Grubu
Texas, Amerika Birleşik Devletleri
-
01 Eylül 2016 - 01 Eylül 2016 Tarihi Deney ve Modellerin Tekrarlanması Yaklasımının Ögrencilerin Bilime Karsı Tutumları ve Bilimin Dogası Anlayısları Üzerine Etkisi
Çalışma Grubu
Trabzon, Türkiye
-
01 Eylül 2016 - 01 Eylül 2016 Sosyobilimsel Konularla ilgili Pedagojik Alan Bilgisi Enstrümanının Gelistirilmesi.
Çalışma Grubu
Trabzon, Türkiye
-
01 Eylül 2016 - 01 Eylül 2016 Bilimin Dogası Ögretimi için Içerige Özgü Etkinlik Gelistirilmesi
Çalışma Grubu
Trabzon, Türkiye
-
01 Haziran 2016 - 01 Haziran 2016 An Instrument to Assess Pedagogical Content Knowledge for Socioscientific Knowledge PCK SSI.
Çalışma Grubu
Braga, Portekiz
-
01 Haziran 2016 - 01 Haziran 2016 Egitim Arastırmalarında Alan YazınTaramasını Kolaylastırıcı Bir Araç Makale Analiz Formu
Çalışma Grubu
Ankara, Türkiye
-
01 Nisan 2016 - 01 Nisan 2016 The development of an instrument for assessing pedagogical content knowledge for socioscientific knowledge PCK SSI.
Çalışma Grubu
Maryland, Amerika Birleşik Devletleri
-
01 Ağustos 2015 - 01 Ağustos 2015 Understanding teachers ability to identify nature of scientific knowledge in educational critical scenarios
Çalışma Grubu
Helsinki, Finlandiya
-
01 Nisan 2015 - 01 Nisan 2015 Assessing teachers competencies in teaching nature of scientific knowledge through educational critical scenarios.
Çalışma Grubu
Illinois, Amerika Birleşik Devletleri
-
01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014 Fen Bilimleri Ögretmenlerinin Sosyobilimsel Konuları Çözümlemede Bilimin Dogası Anlayıslarını Kullanabilme Becerileri
Çalışma Grubu
Adana, Türkiye
-
01 Haziran 2010 - 01 Haziran 2010 Educational Reforms as Paradigm Shifts Utilizing Kuhnian Lenses to Understand Teacher Resistance to Educational Reform.
Çalışma Grubu
Ljubljana, Slovenya
Burslar
-
2018 - 2018 International Committee Scholarship
Diğer Uluslararası Organizasyonlar
-
2017 - 2017 International Comittee Scholarship
Diğer Uluslararası Organizasyonlar
-
2016 - 2016 International Comittee Scholarship
Diğer Uluslararası Organizasyonlar
-
2015 - 2015 Professional Development Project,
Üniversite
-
2014 - 2015 Yurt Dısı Doktora Arastırma Destegi
YÖK
-
2008 - 2008 Turkish Student Teacher Internship Project
Fulbright Programı