Akademik Unvanlar
-
2002 - Devam Ediyor Doç.Dr.
Marmara Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2024 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Marmara Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Felsefe Ve Din Bilimleri Bölümü
Yönetilen Tezler
-
ÖĞRETMENLERİN GÖZÜNDEN KAZAKİSTAN'DA OKULLARDA DİN DERSLERİ VE DERS KİTAPLARINA DAİR BİR İNCELEME
Gürer B. (Danışman)
A.BAKYTOVA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Fransa'daki Türk ailelerinin din eğitimi ihtiyaçları: Paris 78 bölgesi örneği
Gürer B. (Danışman)
-
İmam hatip ortaokulları Hz. Muhammed'in hayatı dersi müfredatında yer alan âdâb-ı muâşeret konularının öğrenciler üzerindeki etkisi (6. 7. 8. sınıf İstanbul örneği)
Gürer B. (Danışman)
-
Din eğitimi açısından insanın anlam arayışı problemine Cahit Zarifoğlu masalları bağlamında bir bakış
GÜRER B. (Danışman)
-
Türkiye'de velilerin din kültürü ve ahlak bilgisi dersinden beklentileri, derse dair eleştirileri ve önerileri- (12. sınıf İstanbul örneği)
GÜRER B. (Danışman)
-
Bir din eğitimi problemi olarak Kadın ve Aile Dergisinde kadın konusu
Gürer B. (Danışman)
-
Ahzab suresinde din eğitimi açısından öne çıkan değerler
GÜRER B. (Danışman)
-
Bir din eğitimi problemi olarak olarak kadın ve aile dergisinde kadın konusu
GÜRER B. (Danışman)
-
Azerbaycan`da din eğitimi (1850-1917)
Gürer B. (Danışman)
-
Nizamü’l Mülk’ün Siyasetnâmesi’nde değerler eğitimi
GÜRER B. (Danışman)
-
4.sınıf din kültürü ve ahlak bilgisi dersinde eğitsel oyun yöntemi ile öğretim
GÜRER B. (Danışman)
-
Nizâmü'l-Mülk'ün siyasetnâmesi'nde değerler eğitimi
Gürer B. (Danışman)
-
Almanya'daki göçmen Türk gençlerinin din eğitimi problemleri (Kuzey Ren Vestfalya, 10.sınıf lise öğrencileri örneği)
Gürer B. (Danışman)
-
Kırgızistan'da din eğitimi
Gürer B. (Danışman)
-
Program geliştirme açısından Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi öğretim programlarının incelenmesi: 2000-2010, İstanbul örneği
Gürer B. (Danışman)