SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
A new offer ofNTRUcryptosystem with two new key pairs
NUMERICAL METHODS FOR PARTIAL DIFFERENTIAL EQUATIONS
, cilt.37, sa.2, ss.1222-1233, 2021 (SCI-Expanded)
Development of the Perception Scale for the Concept of the Integral
CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE
, cilt.21, sa.4, ss.1181-1211, 2019 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Analysis of Philosophy of Mathematics Activities on Students’ Attitudes and Beliefs Towards Mathematics
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, cilt.7, sa.2, ss.57-71, 2020 (Hakemli Dergi)
Investigating Pre-Service Elementary Mathematics Teachers’ Perception of Integral
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.51, sa.51, ss.155-176, 2020 (Hakemli Dergi)
ON THE MEASURE OF TRANSCENDENCE OF =P1k=0 Gekk FORMALLAURENT SERIES
International Journal of Maps in Mathematics
, cilt.2, sa.1, ss.99-107, 2019 (Hakemli Dergi)
Preservice Mathematics Teachers’ Performances in Teaching Activities
International Journal of Modern Education Studies
, cilt.2, ss.108-114, 2018 (Hakemli Dergi)
Development of the Spatial Ability Test for Middle School Students
Acta Didactica Napocencia
, cilt.10, ss.41-54, 2017 (Hakemli Dergi)
DEVELOPMENT OF THE SPATIAL ABILITY TEST FOR MIDDLE SCHOOL STUDENTS
Acta Didactica Napocensia
, cilt.10, 2017 (Hakemli Dergi)
Matematik eğitimi felsefesi üzerine bir literatür taraması
International Journal of Social Sciences and Education Research
, cilt.3, ss.1033-1040, 2017 (Hakemli Dergi)
BEYİN TEMELLİ ÖĞRENME KURAMINA DAYALI MATEMATİK EĞİTİMİNİN AKADEMİK BAŞARI VE TUTUM ÜZERİNE ETKİSİ
International Journal of SocialScience Research
, cilt.5, sa.1, ss.16-32, 2016 (Hakemli Dergi)
The effect of differentiation approach developed on creativity of gifted students cognitive and affective factors
Educational research and Reviews
, cilt.10, ss.1191-1201, 2015 (Hakemli Dergi)
Analyzing of Problem Posing Abilities Of Preservice Middle School Mathematics Teachers
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.7, ss.130-141, 2015 (Hakemli Dergi)
Üstün Yetenekli Öğrencilere Genel Bir Bakış:Öğretmen Değerlendirmesi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
, cilt.4, sa.7, ss.3-12, 2013 (Hakemli Dergi)
The Effect of Teaching Based on the PurdueModel on Creative Thinking Skills of Students
Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi
, cilt.3, ss.187-214, 2013 (Hakemli Dergi)
TAM SAYILAR KONUSUNUN CANLANDIRMA TEKNİĞİ İLE ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA VE HATIRLAMA DÜZEYİNE ETKİSİ
International Journal of Social Science Research
, cilt.2, sa.1, ss.114-136, 2013 (Hakemli Dergi)
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının uzamsal görselleştirme becerilerinin SOLO modeli ile incelenmesi
Kalem Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi
, cilt.3, ss.91-146, 2013 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Öğrencilerinin Bilişsel Stil, Cinsiyet Ve Orantısal Düşünme Seviyelerine Göre Orantı İlişkili Problem Çözme Başarıları
Kastamonu Eğitim dergisi
, cilt.20, ss.451-472, 2012 (Hakemli Dergi)
Etkinlik temelli öğretim yaklaşımının ortaokul öğrencilerinin orantısal problemleri çözme başarısına etkisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, ss.175-206, 2012 (Hakemli Dergi)
İLKÖĞRETİM 7 SINIF ÖĞRENCİLERİNİNMATEMATİK KAVRAMINA İLİŞKİN SAHİPOLDUKLARI ZİHİNSEL İMGELER
International Journal of Social Science Research
, cilt.1, ss.26-40, 2012 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Matematik Okuryazarlığı Özyeterlik Algılarının Bölümlere Göre Karşılaştırılması
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, ss.26-34, 2012 (Hakemli Dergi)
The Effect of Project Supported Education in Elementary Number Theory Course on Student Achievement
Journal of Systemics, Cybernetics and Informatics
, cilt.8, ss.15-19, 2010 (Hakemli Dergi)
Okul Deneyimi I Dersinin Öğretmen Adaylarının Öğretim Öğrenme Kavramlarına ve Öğretmen Öğrenci Rollerine Bakış Açıları Üzerindeki Etkileri
İlköğretim Online
, cilt.4, ss.73-80, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Matematik Öğretmenlerinin Ders Kitabı Tasarımları
ers Kitapları Uluslararası Sempozyumu, 24 - 26 Ekim 2019, ss.187-188
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Ders Anlatım Kesitlerinin Matematiksel İlişkilendirme Bağlamında İncelenmesi
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, 26 - 27 Ekim 2019, ss.116-119
EXAMINATION OF THE PERCEPTIONS OF THE PRE-SERVICE ELEMENTARY MATHS TEACHERS TOWARD THE INTEGRAL
International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME) YandexTechnology and Psychology for Mathematics Education, 18 - 21 Mart 2019
İNTEGRAL KAVRAMINA İLİŞKİN MODELLEME ETKİNLİKLERİNDE BİRİM KULLANIMI
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, 26 - 28 Ekim 2019
Belirli İntegralin Anlamlandırılmasına Yönelik Uygulanan Bir Öğretim Uygulamasının Öğretmen Adaylarının Modelleme Becerilerine Etkisi
THE INTERNATIONAL VIRTUAL SYMPOSIUM OF INNOVATIONS IN EDUCATION AND SOCIAL SCIENCES, 3 - 05 Nisan 2019
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf İçi Matematik Dersi Etkinliklerde Teknoloji Kullanım Oranlarının ve Teknoloji Kullanımı İle İlgili Görüşlerinin Belirlenmesi
ASOS 5. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, 25 - 27 Kasım 2018, ss.139-140
Competencies of mathematics teachers who prepare students to mathematics olympiads
British Society for Research into Learning Mathematics, 03 Kasım 2018
Eğitimcilerin sahip olması beklenen sosyal yeterlikler
International Congress on Academic and Applied Sciences, 26 - 28 Ekim 2018
Ortaokul Matematik Dersi Ölçme Değerlendirme Uygulamalarına Yönelik Web Tabanlı bir Mesleki Gelişim Programı Tasarımında Öğretmen Görüşleri
I.Ululararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018
Tasarım Temelli Matermatik uygulamalarının Ortaokul öğrencilerinin Uzamsal Yönelim Becerilerine Etkisi
I. Ululararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018
Investigation of “Disintegration Idea” in the Students of Mathematics Teaching: Motorized Courier Problem Between Cities
1st International Congress on Seeking New Perspectives in Education, 11 - 12 Mayıs 2018
Matematik Öğretmeni Adaylarının Cebire Hazırlık Göstergelerine Yönelik Olarak Önerdikleri Etkinliklerin ve Problemlerin İncelenmesi
II. International Congress on Cultural Heritage and Tourism, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.197
Enderun Mektebi’nde Okutulan Matematik Kitapları Ve Muhteviyâtı
International Congress On Cultural Heritage And Tourism, Taşkent, Özbekistan, 3 - 05 Mayıs 2018
Investigation of prospective elementary mathematics teachers’ knowledge about convergent series by harmonic series
BSRLM Conference, 11 Kasım 2017
Matris Yöntemiyle Şifreleme Etkinliği Ve Öğrencilerin Şifreleme YapabilmePerformansı
YEAUK 2017YÜKEKSÖĞRETİMDE EĞİTİM ARAŞTIRMALARI VEUYGULAMALARI KONGRESİ, 19 Mayıs 2017
Views and Knowledge Levels of Middle School Student Teachers about the Approach of Problem Posing
International Conference on Social Sciences and Humanities 2017, Üsküp, Makedonya, 12 - 14 Mayıs 2017
8. sınıf öğrencilerinin ITF barkot etkinliği bağlamındaki durumlarının incelenmesi ve öğrenci görüşleri
Uluslararası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongres, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2017
Gelenbevi İsmail Efendi ve Gerçekçi Matematik Öğretimi
Uluslararası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, 19 - 20 Mayıs 2017
A literature review on philosophy of mathematics education.
International Journal of Social Sciences and Education Research, Roma, İtalya, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.3, ss.1033
Ortaokul Matematik Öğretmenlerine Yönelik WEB Tabanlı Etkileşimli Bir Mesleki Gelişim Çalışmasının Tasarımında Sosyal Medyanın Rolü
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 27 - 29 Nisan 2017
A Literature Review on Philosophy of MAthematics Education
ICSER, 27 - 29 Nisan 2017
Preservice Matematics Teachers’xx Performences in Teaching Activities
ICONMES, 25 Ocak - 27 Nisan 2017
Yeni Ortaöğretim Matematik Öğretim Programının Değerlendirilmesi
4th International Conference on Curriculum and Instruction, 27 - 30 Ekim 2016
Problem Kurma Yaklaşımı ile İşlenen Tam Sayılar Konusunun Öğrencilerin Akademik Başarısına ve Matematik Tutumlarına Etkisi
3rd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Öğrenme Yaklaşımlarının İncelenmesi
3 rd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
Activities with concrete manipulatives for development of spatial abilities of elementary school students
X. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 19 - 22 Mayıs 2016
TIMMS sorularinin Webb in bilginin derinliği seviyelerine göre değerlendirilmesi
Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları I. Ulusal Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2014
Biçimlendirici değerlendirmenin matematik başarısına ve hatırlamaya etkisi
International Conference On Education In Mathematics, Science and Technology, Konya, Türkiye, 16 Mayıs 2014
The Effect Of Learning Objects Design On The Creative Thinking Capacities Skills Of Prospective Teachers
World Congress on Computer Applications and Information Systems (WCCAIS’2014), Tunus, 17 - 19 Ocak 2014
Analysis Of The Effect Of Using Interactive Learning Objects On Critical Thinking Skills Of Math Teacher Candidates
International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications (IECMSA), Priştine, Kosova, 3 - 07 Eylül 2012, ss.261-263
Matematik Tarihi Etkinlikleriyle Matematik Derslerinin İlişkilendirilmesi
X. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 1 - 05 Eylül 2012
Effects of formative assessment on mathematics attitude
The Nineteenth International Conference on Learning, Londrina, Brezilya, 14 - 16 Ağustos 2012
Matematik Etkinlikleriyle MAtematik Derslerinin İlişkilendirilmesi
X. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 1 - 02 Ocak 2012
Effects of formative assessment in mathematics education
Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011
The Construction of Mathematics Problem Solving Attitude Scale
The British Society for Research into Learning Mathematics Day Conference, Nottingham, Birleşik Krallık, 19 Haziran 2010
Developing ASAB Cryptology Technique with Irrational Numbers Perspective
Maltepe University International Conference of Mathematical Sciences, İstanbul, Türkiye, 4 - 10 Ağustos 2009
The Effects Of Web Supported Instruction And Use Of Instructional Materials On Students Mathematics Anxieties Attitudes And Achievements
International Conference of Mathematical Sciences (Supported by Maltepe University), İstanbul, Türkiye, 4 - 10 Haziran 2008
A New Cryptology Technique ASAB Using Finite Continued Fractions
Proceedings of the Third International Conference on Modeling, Simulation and Applied Optimization, Sharjah, Birleşik Arap Emirlikleri, 20 - 22 Ocak 2009
Okul Deneyimi I Dersinin İlköğretim Matematik Eğitimi Öğretmen Adaylarının Öğretim ve Öğrenme Kavramlarına Bakış Açıları Üzerindeki Etkileri
Uluslar Arası Katılımlı 2000'li Yıllarda 1. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 19 - 22 Eylül 2002
Kitap & Kitap Bölümleri
Matematik Eğitimi ve Kodlama
MERHABA STEM:: Yenilikçi bir Öğretim Yaklaşımı, Kamil Arif Kırkıç Emin Aydın, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.10-113, 2019
Eğitim İstatistiği
Marmara Üniversitesi, 2016
Akademik Başarı Tahmininde Yapay Sinir Ağları
Burç Yayınevi, 2016
Sayılar Teorisi
Marmara Üniversitesi, İstanbul, 2015