Ergenlerin bilişsel kapılma düzeyleri ile siber aylaklık etkinlikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi


Tezin Türü: Yüksek Lisans

Tezin Yürütüldüğü Kurum: Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye

Tezin Onay Tarihi: 2017

Tezin Dili: Türkçe

Öğrenci: ÖZNUR TANRIVERDİ

Danışman: FERİDE KARACA

Özet:

Bu çalışmanın amacı, ergenlerin bilişsel kapılma düzeyleri ile siber aylaklık etkinlikleri arasındaki ilişkiyi ve bu değişkenlerin bazı demografik özelliklere göre farklılaşma durumlarının incelenmesidir. ABSTRACT The purpose of this study is to investigate the relationships between cognitive absorption levels and cyberloafing activities among adolescents.