"El-Kitâb fî Te'allümi'l-Arabiyye" adlı serinin Arapça öğretimi açısından değerlendirilmesi


Tezin Türü: Yüksek Lisans

Tezin Yürütüldüğü Kurum: Marmara Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Temel İslam Bilimleri Bölümü, Türkiye

Tezin Onay Tarihi: 2017

Tezin Dili: Türkçe

Öğrenci: HATİCE KÜBRA ÖZDEMİR

Danışman: MEHMET KASIM ABDUSSAMET BAKKALOĞLU

Özet:

Giriş, sonuç, üç bölümden oluşan bu çalışma, genelde yabancı dil öğretiminde takip edilen yaklaşım, yöntem, teknik ve önemli bir yere sahip olan ders kitapları ile destekleyici-tamamlayıcı materyallerin dil öğretimindeki işlevine açıklık getirmektedir. ABSTRACT Recent years have seen major developments in the teaching and learning of Arabic as a foreign language.