D. Serbest And N. O. Bakır, "Lüks Ürün Kategorisinde Marka Aşkı ve Marka İtibarının Marka Deneyimi Boyutlarına Etkisi," Turkish Journal of Marketing Research , vol.2, no.1, pp.1-19, 2023
Serbest, D. And Bakır, N. O. 2023. Lüks Ürün Kategorisinde Marka Aşkı ve Marka İtibarının Marka Deneyimi Boyutlarına Etkisi. Turkish Journal of Marketing Research , vol.2, no.1 , 1-19.
Serbest, D., & Bakır, N. O., (2023). Lüks Ürün Kategorisinde Marka Aşkı ve Marka İtibarının Marka Deneyimi Boyutlarına Etkisi. Turkish Journal of Marketing Research , vol.2, no.1, 1-19.
Serbest, Deniz, And NURETTİN OZAN BAKIR. "Lüks Ürün Kategorisinde Marka Aşkı ve Marka İtibarının Marka Deneyimi Boyutlarına Etkisi," Turkish Journal of Marketing Research , vol.2, no.1, 1-19, 2023
Serbest, Deniz And Bakır, NURETTİN O. . "Lüks Ürün Kategorisinde Marka Aşkı ve Marka İtibarının Marka Deneyimi Boyutlarına Etkisi." Turkish Journal of Marketing Research , vol.2, no.1, pp.1-19, 2023
Serbest, D. And Bakır, N. O. (2023) . "Lüks Ürün Kategorisinde Marka Aşkı ve Marka İtibarının Marka Deneyimi Boyutlarına Etkisi." Turkish Journal of Marketing Research , vol.2, no.1, pp.1-19.
@article{article, author={Deniz Serbest And author={NURETTİN OZAN BAKIR}, title={Lüks Ürün Kategorisinde Marka Aşkı ve Marka İtibarının Marka Deneyimi Boyutlarına Etkisi}, journal={Turkish Journal of Marketing Research}, year=2023, pages={1-19} }