S. PİRTİNİ, "Seçim Kampanyalarında Siyasal Pazarlama Yaklaşımı Açısından İlişki Pazarlaması Boyutu ve Bütünleşik Pazarlama İletişimi," T.C. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi (Hakemli) Dergisi , 2003
PİRTİNİ, S. 2003. Seçim Kampanyalarında Siyasal Pazarlama Yaklaşımı Açısından İlişki Pazarlaması Boyutu ve Bütünleşik Pazarlama İletişimi. T.C. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi (Hakemli) Dergisi .
PİRTİNİ, S., (2003). Seçim Kampanyalarında Siyasal Pazarlama Yaklaşımı Açısından İlişki Pazarlaması Boyutu ve Bütünleşik Pazarlama İletişimi. T.C. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi (Hakemli) Dergisi .
PİRTİNİ, SERDAR. "Seçim Kampanyalarında Siyasal Pazarlama Yaklaşımı Açısından İlişki Pazarlaması Boyutu ve Bütünleşik Pazarlama İletişimi," T.C. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi (Hakemli) Dergisi , 2003
PİRTİNİ, SERDAR. "Seçim Kampanyalarında Siyasal Pazarlama Yaklaşımı Açısından İlişki Pazarlaması Boyutu ve Bütünleşik Pazarlama İletişimi." T.C. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi (Hakemli) Dergisi , 2003
PİRTİNİ, S. (2003) . "Seçim Kampanyalarında Siyasal Pazarlama Yaklaşımı Açısından İlişki Pazarlaması Boyutu ve Bütünleşik Pazarlama İletişimi." T.C. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi (Hakemli) Dergisi .
@article{article, author={SERDAR PİRTİNİ}, title={Seçim Kampanyalarında Siyasal Pazarlama Yaklaşımı Açısından İlişki Pazarlaması Boyutu ve Bütünleşik Pazarlama İletişimi}, journal={T.C. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi (Hakemli) Dergisi}, year=2003}