S. G. Telli Et Al. , "Marka Algısının Lüks Ürün Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Birinci El ve İkinci El Karşılaştırması," Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.20, no.4, pp.65-78, 2022
Telli, S. G. Et Al. 2022. Marka Algısının Lüks Ürün Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Birinci El ve İkinci El Karşılaştırması. Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.20, no.4 , 65-78.
Telli, S. G., Çilingirtürk, A. M., & , D. G. Ş., (2022). Marka Algısının Lüks Ürün Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Birinci El ve İkinci El Karşılaştırması. Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.20, no.4, 65-78.
Telli, Sahure, AHMET METE ÇİLİNGİRTÜRK, And Didem Gezmişoğlu Şen . "Marka Algısının Lüks Ürün Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Birinci El ve İkinci El Karşılaştırması," Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.20, no.4, 65-78, 2022
Telli, Sahure G. Et Al. "Marka Algısının Lüks Ürün Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Birinci El ve İkinci El Karşılaştırması." Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.20, no.4, pp.65-78, 2022
Telli, S. G. Çilingirtürk, A. M. And , D. G. Ş. (2022) . "Marka Algısının Lüks Ürün Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Birinci El ve İkinci El Karşılaştırması." Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.20, no.4, pp.65-78.
@article{article, author={Sahure Gonca Telli Et Al. }, title={Marka Algısının Lüks Ürün Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Birinci El ve İkinci El Karşılaştırması}, journal={Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2022, pages={65-78} }