D. ERBAŞ And S. S. TOPBAŞ, "Gelişimsel geriliği olan çocukların problem davranışlarının azaltılmasında işlevsel iletişim öğretiminin sönme ve sönme olmaksızın etkililiklerinin karşılaştırılması," XII. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Turkey, 2002
ERBAŞ, D. And TOPBAŞ, S. S. 2002. Gelişimsel geriliği olan çocukların problem davranışlarının azaltılmasında işlevsel iletişim öğretiminin sönme ve sönme olmaksızın etkililiklerinin karşılaştırılması. XII. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , (Turkey).
ERBAŞ, D., & TOPBAŞ, S. S., (2002). Gelişimsel geriliği olan çocukların problem davranışlarının azaltılmasında işlevsel iletişim öğretiminin sönme ve sönme olmaksızın etkililiklerinin karşılaştırılması . XII. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Turkey
ERBAŞ, DİLEK, And SAİME SEYHUN TOPBAŞ. "Gelişimsel geriliği olan çocukların problem davranışlarının azaltılmasında işlevsel iletişim öğretiminin sönme ve sönme olmaksızın etkililiklerinin karşılaştırılması," XII. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Turkey, 2002
ERBAŞ, DİLEK And TOPBAŞ, SAİME S. . "Gelişimsel geriliği olan çocukların problem davranışlarının azaltılmasında işlevsel iletişim öğretiminin sönme ve sönme olmaksızın etkililiklerinin karşılaştırılması." XII. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Turkey, 2002
ERBAŞ, D. And TOPBAŞ, S. S. (2002) . "Gelişimsel geriliği olan çocukların problem davranışlarının azaltılmasında işlevsel iletişim öğretiminin sönme ve sönme olmaksızın etkililiklerinin karşılaştırılması." XII. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={DİLEK ERBAŞ And author={SAİME SEYHUN TOPBAŞ}, title={Gelişimsel geriliği olan çocukların problem davranışlarının azaltılmasında işlevsel iletişim öğretiminin sönme ve sönme olmaksızın etkililiklerinin karşılaştırılması}, congress name={XII. Ulusal Özel Eğitim Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2002}}