A. Uzunçarşılı Soydaş, "Global İşletmelerde Kurum Kimliği ve Global Marka Kimliği," In Çok Kültürlü Ortamlarda Halkla İlişkiler, Kurumsal İletişim ve Yönetim , İstanbul: İstanbul Ticaret Üniversitesi Yayınları, 2005, pp.27-57.
Uzunçarşılı Soydaş, A. Global İşletmelerde Kurum Kimliği ve Global Marka Kimliği. 2005. In Çok Kültürlü Ortamlarda Halkla İlişkiler, Kurumsal İletişim ve Yönetim , İstanbul Ticaret Üniversitesi Yayınları, İstanbul, 27-57.
Uzunçarşılı Soydaş, A., (2005). Global İşletmelerde Kurum Kimliği ve Global Marka Kimliği. Çok Kültürlü Ortamlarda Halkla İlişkiler, Kurumsal İletişim ve Yönetim (pp.27-57), İstanbul: İstanbul Ticaret Üniversitesi Yayınları.
Uzunçarşılı Soydaş, AYDA. "Global İşletmelerde Kurum Kimliği ve Global Marka Kimliği." In Çok Kültürlü Ortamlarda Halkla İlişkiler, Kurumsal İletişim ve Yönetim , 27-57. İstanbul: İstanbul Ticaret Üniversitesi Yayınları, 2005
Uzunçarşılı Soydaş, AYDA U. . "Global İşletmelerde Kurum Kimliği ve Global Marka Kimliği." Çok Kültürlü Ortamlarda Halkla İlişkiler, Kurumsal İletişim ve Yönetim , İstanbul Ticaret Üniversitesi Yayınları, 2005, pp.27-57.
Uzunçarşılı Soydaş, A. (2005) "Global İşletmelerde Kurum Kimliği ve Global Marka Kimliği", Çok Kültürlü Ortamlarda Halkla İlişkiler, Kurumsal İletişim ve Yönetim . İstanbul: İstanbul Ticaret Üniversitesi Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={AYDA UZUNÇARŞILI SOYDAŞ}, chaptertitle={Global İşletmelerde Kurum Kimliği ve Global Marka Kimliği}, booktitle={ Çok Kültürlü Ortamlarda Halkla İlişkiler, Kurumsal İletişim ve Yönetim}, publisher={İstanbul Ticaret Üniversitesi Yayınları}, city={İstanbul},year={2005} }