G. TUNCEL, "Sosyal Bilgiler Dersinde “Doğal Çevreye Duyarlılık” Değerinin Geliştirilmesinde Alternatif ÇevreciUygulamalar," International Journal of Geography and Geography Education , no.38, pp.91-103, 2018
TUNCEL, G. 2018. Sosyal Bilgiler Dersinde “Doğal Çevreye Duyarlılık” Değerinin Geliştirilmesinde Alternatif ÇevreciUygulamalar. International Journal of Geography and Geography Education , no.38 , 91-103.
TUNCEL, G., (2018). Sosyal Bilgiler Dersinde “Doğal Çevreye Duyarlılık” Değerinin Geliştirilmesinde Alternatif ÇevreciUygulamalar. International Journal of Geography and Geography Education , no.38, 91-103.
TUNCEL, GÜL. "Sosyal Bilgiler Dersinde “Doğal Çevreye Duyarlılık” Değerinin Geliştirilmesinde Alternatif ÇevreciUygulamalar," International Journal of Geography and Geography Education , no.38, 91-103, 2018
TUNCEL, GÜL. "Sosyal Bilgiler Dersinde “Doğal Çevreye Duyarlılık” Değerinin Geliştirilmesinde Alternatif ÇevreciUygulamalar." International Journal of Geography and Geography Education , no.38, pp.91-103, 2018
TUNCEL, G. (2018) . "Sosyal Bilgiler Dersinde “Doğal Çevreye Duyarlılık” Değerinin Geliştirilmesinde Alternatif ÇevreciUygulamalar." International Journal of Geography and Geography Education , no.38, pp.91-103.
@article{article, author={GÜL TUNCEL}, title={Sosyal Bilgiler Dersinde “Doğal Çevreye Duyarlılık” Değerinin Geliştirilmesinde Alternatif ÇevreciUygulamalar}, journal={International Journal of Geography and Geography Education}, year=2018, pages={91-103} }