E. ÖZGEN, "Türkiye'de Sporun Markalaşma Sorunu ve Medya İletişimi Açısından Bir Değerlendirme," In Türkiye'de Spor ve Medya , İstanbul: Köprü Yayınları, 2014, pp.115-134.
ÖZGEN, E. Türkiye'de Sporun Markalaşma Sorunu ve Medya İletişimi Açısından Bir Değerlendirme. 2014. In Türkiye'de Spor ve Medya , Köprü Yayınları, İstanbul, 115-134.
ÖZGEN, E., (2014). Türkiye'de Sporun Markalaşma Sorunu ve Medya İletişimi Açısından Bir Değerlendirme. Türkiye'de Spor ve Medya (pp.115-134), İstanbul: Köprü Yayınları.
ÖZGEN, EBRU. "Türkiye'de Sporun Markalaşma Sorunu ve Medya İletişimi Açısından Bir Değerlendirme." In Türkiye'de Spor ve Medya , 115-134. İstanbul: Köprü Yayınları, 2014
ÖZGEN, EBRU. "Türkiye'de Sporun Markalaşma Sorunu ve Medya İletişimi Açısından Bir Değerlendirme." Türkiye'de Spor ve Medya , Köprü Yayınları, 2014, pp.115-134.
ÖZGEN, E. (2014) "Türkiye'de Sporun Markalaşma Sorunu ve Medya İletişimi Açısından Bir Değerlendirme", Türkiye'de Spor ve Medya . İstanbul: Köprü Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={EBRU ÖZGEN}, chaptertitle={Türkiye'de Sporun Markalaşma Sorunu ve Medya İletişimi Açısından Bir Değerlendirme}, booktitle={ Türkiye'de Spor ve Medya}, publisher={Köprü Yayınları}, city={İstanbul},year={2014} }