Y. ÜLKER, "Değişen Kadın Rollerinin Kadınlara Yönelik Yapılan Reklamlara Yansıması," Erciyes İletişim Dergisi , vol.6, no.2, pp.845-862, 2019
ÜLKER, Y. 2019. Değişen Kadın Rollerinin Kadınlara Yönelik Yapılan Reklamlara Yansıması. Erciyes İletişim Dergisi , vol.6, no.2 , 845-862.
ÜLKER, Y., (2019). Değişen Kadın Rollerinin Kadınlara Yönelik Yapılan Reklamlara Yansıması. Erciyes İletişim Dergisi , vol.6, no.2, 845-862.
ÜLKER, YELDA. "Değişen Kadın Rollerinin Kadınlara Yönelik Yapılan Reklamlara Yansıması," Erciyes İletişim Dergisi , vol.6, no.2, 845-862, 2019
ÜLKER, YELDA. "Değişen Kadın Rollerinin Kadınlara Yönelik Yapılan Reklamlara Yansıması." Erciyes İletişim Dergisi , vol.6, no.2, pp.845-862, 2019
ÜLKER, Y. (2019) . "Değişen Kadın Rollerinin Kadınlara Yönelik Yapılan Reklamlara Yansıması." Erciyes İletişim Dergisi , vol.6, no.2, pp.845-862.
@article{article, author={YELDA ÜLKER}, title={Değişen Kadın Rollerinin Kadınlara Yönelik Yapılan Reklamlara Yansıması}, journal={Erciyes İletişim Dergisi}, year=2019, pages={845-862} }