N. O. Bakır And S. Aydoğan. Spor Mağazacılığında Hizmet Kalitesi ve Marka Sadakati İlişkisi. İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş.2021, pp.156
Bakır, N. O. And Aydoğan, S. 2021. Spor Mağazacılığında Hizmet Kalitesi ve Marka Sadakati İlişkisi . Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul.
Bakır, N. O., & Aydoğan, S., (2021). Spor Mağazacılığında Hizmet Kalitesi ve Marka Sadakati İlişkisi . --- (Ed.). İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş..
Bakır, NURETTİN, And SİBEL AYDOĞAN. Spor Mağazacılığında Hizmet Kalitesi ve Marka Sadakati İlişkisi . İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., 2021
Bakır, NURETTİN O. And Aydoğan, SİBEL. Spor Mağazacılığında Hizmet Kalitesi ve Marka Sadakati İlişkisi . Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., 2021.
Bakır, N. O. And Aydoğan, S. (2021) Spor Mağazacılığında Hizmet Kalitesi ve Marka Sadakati İlişkisi . 1st edn. İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş..
@book{book, author={NURETTİN OZAN BAKIR And author={SİBEL AYDOĞAN}, title={Spor Mağazacılığında Hizmet Kalitesi ve Marka Sadakati İlişkisi}, publisher={Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş.}, year={2021} }