F. M. Arslan And N. O. Bakır, "Tüketicilerin Alışveriş Merkezlerini Tercih Etme Nedenleri ve Sadakate Etkisi Üzerine Bir Araştırma," Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , vol.8, no.32, pp.39-49, 2009
Arslan, F. M. And Bakır, N. O. 2009. Tüketicilerin Alışveriş Merkezlerini Tercih Etme Nedenleri ve Sadakate Etkisi Üzerine Bir Araştırma. Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , vol.8, no.32 , 39-49.
Arslan, F. M., & Bakır, N. O., (2009). Tüketicilerin Alışveriş Merkezlerini Tercih Etme Nedenleri ve Sadakate Etkisi Üzerine Bir Araştırma. Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , vol.8, no.32, 39-49.
Arslan, FATMA, And NURETTİN OZAN BAKIR. "Tüketicilerin Alışveriş Merkezlerini Tercih Etme Nedenleri ve Sadakate Etkisi Üzerine Bir Araştırma," Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , vol.8, no.32, 39-49, 2009
Arslan, FATMA M. And Bakır, NURETTİN O. . "Tüketicilerin Alışveriş Merkezlerini Tercih Etme Nedenleri ve Sadakate Etkisi Üzerine Bir Araştırma." Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , vol.8, no.32, pp.39-49, 2009
Arslan, F. M. And Bakır, N. O. (2009) . "Tüketicilerin Alışveriş Merkezlerini Tercih Etme Nedenleri ve Sadakate Etkisi Üzerine Bir Araştırma." Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , vol.8, no.32, pp.39-49.
@article{article, author={FATMA MÜGE ARSLAN And author={NURETTİN OZAN BAKIR}, title={Tüketicilerin Alışveriş Merkezlerini Tercih Etme Nedenleri ve Sadakate Etkisi Üzerine Bir Araştırma}, journal={Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi}, year=2009, pages={39-49} }