B. Özkaya, "İşletmelerin Sosyal Sorumluluk Anlayışının Uzantısı Olarak Yeşil Pazarlama Bağlamında Yeşil Reklamlar," ÖNERİ , vol.9, no.34, pp.247-258, 2010
Özkaya, B. 2010. İşletmelerin Sosyal Sorumluluk Anlayışının Uzantısı Olarak Yeşil Pazarlama Bağlamında Yeşil Reklamlar. ÖNERİ , vol.9, no.34 , 247-258.
Özkaya, B., (2010). İşletmelerin Sosyal Sorumluluk Anlayışının Uzantısı Olarak Yeşil Pazarlama Bağlamında Yeşil Reklamlar. ÖNERİ , vol.9, no.34, 247-258.
Özkaya, BETÜL. "İşletmelerin Sosyal Sorumluluk Anlayışının Uzantısı Olarak Yeşil Pazarlama Bağlamında Yeşil Reklamlar," ÖNERİ , vol.9, no.34, 247-258, 2010
Özkaya, BETÜL. "İşletmelerin Sosyal Sorumluluk Anlayışının Uzantısı Olarak Yeşil Pazarlama Bağlamında Yeşil Reklamlar." ÖNERİ , vol.9, no.34, pp.247-258, 2010
Özkaya, B. (2010) . "İşletmelerin Sosyal Sorumluluk Anlayışının Uzantısı Olarak Yeşil Pazarlama Bağlamında Yeşil Reklamlar." ÖNERİ , vol.9, no.34, pp.247-258.
@article{article, author={BETÜL ÖZKAYA}, title={İşletmelerin Sosyal Sorumluluk Anlayışının Uzantısı Olarak Yeşil Pazarlama Bağlamında Yeşil Reklamlar}, journal={ÖNERİ}, year=2010, pages={247-258} }