E. BİLGİÇ And Ö. ÇAKIR, "SOSYOEKONOMİK YAKLAŞIMLA ZİNCİR PERAKENDE MAĞAZALARININ SEGMENTASYONU," M U Iktisadi ve Idari Bilimler Dergisi , vol.41, no.2, pp.338-363, 2019
BİLGİÇ, E. And ÇAKIR, Ö. 2019. SOSYOEKONOMİK YAKLAŞIMLA ZİNCİR PERAKENDE MAĞAZALARININ SEGMENTASYONU. M U Iktisadi ve Idari Bilimler Dergisi , vol.41, no.2 , 338-363.
BİLGİÇ, E., & ÇAKIR, Ö., (2019). SOSYOEKONOMİK YAKLAŞIMLA ZİNCİR PERAKENDE MAĞAZALARININ SEGMENTASYONU. M U Iktisadi ve Idari Bilimler Dergisi , vol.41, no.2, 338-363.
BİLGİÇ, EMRAH, And ÖZGÜR ÇAKIR. "SOSYOEKONOMİK YAKLAŞIMLA ZİNCİR PERAKENDE MAĞAZALARININ SEGMENTASYONU," M U Iktisadi ve Idari Bilimler Dergisi , vol.41, no.2, 338-363, 2019
BİLGİÇ, EMRAH And ÇAKIR, ÖZGÜR. "SOSYOEKONOMİK YAKLAŞIMLA ZİNCİR PERAKENDE MAĞAZALARININ SEGMENTASYONU." M U Iktisadi ve Idari Bilimler Dergisi , vol.41, no.2, pp.338-363, 2019
BİLGİÇ, E. And ÇAKIR, Ö. (2019) . "SOSYOEKONOMİK YAKLAŞIMLA ZİNCİR PERAKENDE MAĞAZALARININ SEGMENTASYONU." M U Iktisadi ve Idari Bilimler Dergisi , vol.41, no.2, pp.338-363.
@article{article, author={EMRAH BİLGİÇ And author={ÖZGÜR ÇAKIR}, title={SOSYOEKONOMİK YAKLAŞIMLA ZİNCİR PERAKENDE MAĞAZALARININ SEGMENTASYONU}, journal={M U Iktisadi ve Idari Bilimler Dergisi}, year=2019, pages={338-363} }