M. UYDACI And L. ÇİNKO, "Uluslararası Markalaşmada Katma Değerin İktisadi Açıdan Değerlendirilmesi ve Uber Örneği," International Social Sciences and Humanities Berlin Conference , Berlin, Germany, 2017
UYDACI, M. And ÇİNKO, L. 2017. Uluslararası Markalaşmada Katma Değerin İktisadi Açıdan Değerlendirilmesi ve Uber Örneği. International Social Sciences and Humanities Berlin Conference , (Berlin, Germany).
UYDACI, M., & ÇİNKO, L., (2017). Uluslararası Markalaşmada Katma Değerin İktisadi Açıdan Değerlendirilmesi ve Uber Örneği . International Social Sciences and Humanities Berlin Conference, Berlin, Germany
UYDACI, MERT, And LEVENT ÇİNKO. "Uluslararası Markalaşmada Katma Değerin İktisadi Açıdan Değerlendirilmesi ve Uber Örneği," International Social Sciences and Humanities Berlin Conference, Berlin, Germany, 2017
UYDACI, MERT And ÇİNKO, LEVENT. "Uluslararası Markalaşmada Katma Değerin İktisadi Açıdan Değerlendirilmesi ve Uber Örneği." International Social Sciences and Humanities Berlin Conference , Berlin, Germany, 2017
UYDACI, M. And ÇİNKO, L. (2017) . "Uluslararası Markalaşmada Katma Değerin İktisadi Açıdan Değerlendirilmesi ve Uber Örneği." International Social Sciences and Humanities Berlin Conference , Berlin, Germany.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MERT UYDACI And author={LEVENT ÇİNKO}, title={Uluslararası Markalaşmada Katma Değerin İktisadi Açıdan Değerlendirilmesi ve Uber Örneği}, congress name={International Social Sciences and Humanities Berlin Conference}, city={Berlin}, country={Germany}, year={2017}}