A. M. ÇİLİNGİRTÜRK, "Pazar Payı Zaman Serilerinin Kullanılması ile Markalar Arası Geçiş MatrisininBelirlenmesine Yönelik Model Önerisi," M.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Öneri , pp.205-211, 2003
ÇİLİNGİRTÜRK, A. M. 2003. Pazar Payı Zaman Serilerinin Kullanılması ile Markalar Arası Geçiş MatrisininBelirlenmesine Yönelik Model Önerisi. M.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Öneri , 205-211.
ÇİLİNGİRTÜRK, A. M., (2003). Pazar Payı Zaman Serilerinin Kullanılması ile Markalar Arası Geçiş MatrisininBelirlenmesine Yönelik Model Önerisi. M.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Öneri , 205-211.
ÇİLİNGİRTÜRK, AHMET. "Pazar Payı Zaman Serilerinin Kullanılması ile Markalar Arası Geçiş MatrisininBelirlenmesine Yönelik Model Önerisi," M.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Öneri , 205-211, 2003
ÇİLİNGİRTÜRK, AHMET M. . "Pazar Payı Zaman Serilerinin Kullanılması ile Markalar Arası Geçiş MatrisininBelirlenmesine Yönelik Model Önerisi." M.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Öneri , pp.205-211, 2003
ÇİLİNGİRTÜRK, A. M. (2003) . "Pazar Payı Zaman Serilerinin Kullanılması ile Markalar Arası Geçiş MatrisininBelirlenmesine Yönelik Model Önerisi." M.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Öneri , pp.205-211.
@article{article, author={AHMET METE ÇİLİNGİRTÜRK}, title={Pazar Payı Zaman Serilerinin Kullanılması ile Markalar Arası Geçiş MatrisininBelirlenmesine Yönelik Model Önerisi}, journal={M.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Öneri}, year=2003, pages={205-211} }