A. M. YEL And F. Ünlü Dalaylı, "Tüketim Toplumu Kavramı Çerçevesinde Koronavirüs Döneminde Influencer Etkisi," İnsan ve İnsan Dergisi , vol.8, no.28, pp.91-102, 2021
YEL, A. M. And Ünlü Dalaylı, F. 2021. Tüketim Toplumu Kavramı Çerçevesinde Koronavirüs Döneminde Influencer Etkisi. İnsan ve İnsan Dergisi , vol.8, no.28 , 91-102.
YEL, A. M., & Ünlü Dalaylı, F., (2021). Tüketim Toplumu Kavramı Çerçevesinde Koronavirüs Döneminde Influencer Etkisi. İnsan ve İnsan Dergisi , vol.8, no.28, 91-102.
YEL, ALİ, And Feyza Ünlü Dalaylı. "Tüketim Toplumu Kavramı Çerçevesinde Koronavirüs Döneminde Influencer Etkisi," İnsan ve İnsan Dergisi , vol.8, no.28, 91-102, 2021
YEL, ALİ M. And Ünlü Dalaylı, Feyza Ü. . "Tüketim Toplumu Kavramı Çerçevesinde Koronavirüs Döneminde Influencer Etkisi." İnsan ve İnsan Dergisi , vol.8, no.28, pp.91-102, 2021
YEL, A. M. And Ünlü Dalaylı, F. (2021) . "Tüketim Toplumu Kavramı Çerçevesinde Koronavirüs Döneminde Influencer Etkisi." İnsan ve İnsan Dergisi , vol.8, no.28, pp.91-102.
@article{article, author={ALİ MURAT YEL And author={Feyza Ünlü Dalaylı}, title={Tüketim Toplumu Kavramı Çerçevesinde Koronavirüs Döneminde Influencer Etkisi}, journal={İnsan ve İnsan Dergisi}, year=2021, pages={91-102} }