S. N. Mustafa And S. Özay, "MAKBUL TÜRK KADININI POSTFEMİNİZMLE HARMANLAMAK: TELEVİZYON REKLAMLARINDAKİ HEGEMONİK TÜRK KADINLIĞININ SÖYLEM ANALİZİ," Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.10, no.2, pp.770-797, 2022
Mustafa, S. N. And Özay, S. 2022. MAKBUL TÜRK KADININI POSTFEMİNİZMLE HARMANLAMAK: TELEVİZYON REKLAMLARINDAKİ HEGEMONİK TÜRK KADINLIĞININ SÖYLEM ANALİZİ. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.10, no.2 , 770-797.
Mustafa, S. N., & Özay, S., (2022). MAKBUL TÜRK KADININI POSTFEMİNİZMLE HARMANLAMAK: TELEVİZYON REKLAMLARINDAKİ HEGEMONİK TÜRK KADINLIĞININ SÖYLEM ANALİZİ. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.10, no.2, 770-797.
Mustafa, SÜHEYLA, And SEÇİL ÖZAY. "MAKBUL TÜRK KADININI POSTFEMİNİZMLE HARMANLAMAK: TELEVİZYON REKLAMLARINDAKİ HEGEMONİK TÜRK KADINLIĞININ SÖYLEM ANALİZİ," Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.10, no.2, 770-797, 2022
Mustafa, SÜHEYLA N. And Özay, SEÇİL. "MAKBUL TÜRK KADININI POSTFEMİNİZMLE HARMANLAMAK: TELEVİZYON REKLAMLARINDAKİ HEGEMONİK TÜRK KADINLIĞININ SÖYLEM ANALİZİ." Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.10, no.2, pp.770-797, 2022
Mustafa, S. N. And Özay, S. (2022) . "MAKBUL TÜRK KADININI POSTFEMİNİZMLE HARMANLAMAK: TELEVİZYON REKLAMLARINDAKİ HEGEMONİK TÜRK KADINLIĞININ SÖYLEM ANALİZİ." Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.10, no.2, pp.770-797.
@article{article, author={SÜHEYLA NİL MUSTAFA And author={SEÇİL ÖZAY}, title={MAKBUL TÜRK KADININI POSTFEMİNİZMLE HARMANLAMAK: TELEVİZYON REKLAMLARINDAKİ HEGEMONİK TÜRK KADINLIĞININ SÖYLEM ANALİZİ}, journal={Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi}, year=2022, pages={770-797} }