Ö. Onurlu And S. Uyak Çelik, "Pazarlama 4.0 Açısından Doğal Reklamların İncelenmesi ve Marka Farkındalığına Etkisi Üzerine Bir Araştırma," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.4, pp.2927-2944, 2021
Onurlu, Ö. And Uyak Çelik, S. 2021. Pazarlama 4.0 Açısından Doğal Reklamların İncelenmesi ve Marka Farkındalığına Etkisi Üzerine Bir Araştırma. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.4 , 2927-2944.
Onurlu, Ö., & Uyak Çelik, S., (2021). Pazarlama 4.0 Açısından Doğal Reklamların İncelenmesi ve Marka Farkındalığına Etkisi Üzerine Bir Araştırma. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.4, 2927-2944.
Onurlu, ÖZLEN, And Saliha Uyak Çelik. "Pazarlama 4.0 Açısından Doğal Reklamların İncelenmesi ve Marka Farkındalığına Etkisi Üzerine Bir Araştırma," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.4, 2927-2944, 2021
Onurlu, ÖZLEN And Uyak Çelik, Saliha U. . "Pazarlama 4.0 Açısından Doğal Reklamların İncelenmesi ve Marka Farkındalığına Etkisi Üzerine Bir Araştırma." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.4, pp.2927-2944, 2021
Onurlu, Ö. And Uyak Çelik, S. (2021) . "Pazarlama 4.0 Açısından Doğal Reklamların İncelenmesi ve Marka Farkındalığına Etkisi Üzerine Bir Araştırma." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.4, pp.2927-2944.
@article{article, author={ÖZLEN ONURLU And author={Saliha Uyak Çelik}, title={Pazarlama 4.0 Açısından Doğal Reklamların İncelenmesi ve Marka Farkındalığına Etkisi Üzerine Bir Araştırma}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2021, pages={2927-2944} }