E. Agharzayev And N. O. Bakır, "ÖZEL MARKALARDA ALGILANAN RİSK BOYUTLARININ SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ: ÖZEL MARKA İMAJININ ARACILIK ROLÜ," Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.19, no.39, pp.115-150, 2021
Agharzayev, E. And Bakır, N. O. 2021. ÖZEL MARKALARDA ALGILANAN RİSK BOYUTLARININ SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ: ÖZEL MARKA İMAJININ ARACILIK ROLÜ. Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.19, no.39 , 115-150.
Agharzayev, E., & Bakır, N. O., (2021). ÖZEL MARKALARDA ALGILANAN RİSK BOYUTLARININ SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ: ÖZEL MARKA İMAJININ ARACILIK ROLÜ. Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.19, no.39, 115-150.
Agharzayev, Emil, And NURETTİN OZAN BAKIR. "ÖZEL MARKALARDA ALGILANAN RİSK BOYUTLARININ SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ: ÖZEL MARKA İMAJININ ARACILIK ROLÜ," Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.19, no.39, 115-150, 2021
Agharzayev, Emil And Bakır, NURETTİN O. . "ÖZEL MARKALARDA ALGILANAN RİSK BOYUTLARININ SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ: ÖZEL MARKA İMAJININ ARACILIK ROLÜ." Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.19, no.39, pp.115-150, 2021
Agharzayev, E. And Bakır, N. O. (2021) . "ÖZEL MARKALARDA ALGILANAN RİSK BOYUTLARININ SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ: ÖZEL MARKA İMAJININ ARACILIK ROLÜ." Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.19, no.39, pp.115-150.
@article{article, author={Emil Agharzayev And author={NURETTİN OZAN BAKIR}, title={ÖZEL MARKALARDA ALGILANAN RİSK BOYUTLARININ SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ: ÖZEL MARKA İMAJININ ARACILIK ROLÜ}, journal={Yönetim Bilimleri Dergisi}, year=2021, pages={115-150} }