Y. Kılıç And Ö. Karaaslan, "ORFF Yaklaşımı ile Hazırlanan Müzik Etkinliklerinin Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilere Öğretiminde Eş Zamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği (The Effectiveness of Teaching with Simultaneous Prompting for Teaching to Students with Autism Spectrum Disorder of Music Activities Prepared with ORFF Approach)," 2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi , no.865, İstanbul, Turkey, pp.166-177, 2019
Kılıç, Y. And Karaaslan, Ö. 2019. ORFF Yaklaşımı ile Hazırlanan Müzik Etkinliklerinin Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilere Öğretiminde Eş Zamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği (The Effectiveness of Teaching with Simultaneous Prompting for Teaching to Students with Autism Spectrum Disorder of Music Activities Prepared with ORFF Approach). 2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi , (İstanbul, Turkey), 166-177.
Kılıç, Y., & Karaaslan, Ö., (2019). ORFF Yaklaşımı ile Hazırlanan Müzik Etkinliklerinin Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilere Öğretiminde Eş Zamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği (The Effectiveness of Teaching with Simultaneous Prompting for Teaching to Students with Autism Spectrum Disorder of Music Activities Prepared with ORFF Approach) . 2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi (pp.166-177). İstanbul, Turkey
Kılıç, Yıldıray, And ÖZCAN KARAASLAN. "ORFF Yaklaşımı ile Hazırlanan Müzik Etkinliklerinin Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilere Öğretiminde Eş Zamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği (The Effectiveness of Teaching with Simultaneous Prompting for Teaching to Students with Autism Spectrum Disorder of Music Activities Prepared with ORFF Approach)," 2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Turkey, 2019
Kılıç, Yıldıray And Karaaslan, ÖZCAN. "ORFF Yaklaşımı ile Hazırlanan Müzik Etkinliklerinin Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilere Öğretiminde Eş Zamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği (The Effectiveness of Teaching with Simultaneous Prompting for Teaching to Students with Autism Spectrum Disorder of Music Activities Prepared with ORFF Approach)." 2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.166-177, 2019
Kılıç, Y. And Karaaslan, Ö. (2019) . "ORFF Yaklaşımı ile Hazırlanan Müzik Etkinliklerinin Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilere Öğretiminde Eş Zamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği (The Effectiveness of Teaching with Simultaneous Prompting for Teaching to Students with Autism Spectrum Disorder of Music Activities Prepared with ORFF Approach)." 2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.166-177.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Yıldıray Kılıç And author={ÖZCAN KARAASLAN}, title={ORFF Yaklaşımı ile Hazırlanan Müzik Etkinliklerinin Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilere Öğretiminde Eş Zamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği (The Effectiveness of Teaching with Simultaneous Prompting for Teaching to Students with Autism Spectrum Disorder of Music Activities Prepared with ORFF Approach)}, congress name={2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2019}, pages={166-177} }