Ö. Onurlu And Z. Aymer, "Mağaza Atmosferi Faktörlerinin Kurum İtibarına Etkisi ve Bir Araştırma," In Pazarlama ve Organizasyon Perspektifinden Kuramlar ve Tartışmalar , Ankara: Gazi Kitabevi, 2021, pp.269-286.
Onurlu, Ö. And Aymer, Z. Mağaza Atmosferi Faktörlerinin Kurum İtibarına Etkisi ve Bir Araştırma. 2021. In Pazarlama ve Organizasyon Perspektifinden Kuramlar ve Tartışmalar , Gazi Kitabevi, Ankara, 269-286.
Onurlu, Ö., & Aymer, Z., (2021). Mağaza Atmosferi Faktörlerinin Kurum İtibarına Etkisi ve Bir Araştırma. Pazarlama ve Organizasyon Perspektifinden Kuramlar ve Tartışmalar (pp.269-286), Ankara: Gazi Kitabevi.
Onurlu, ÖZLEN, And Zeynep Aymer. "Mağaza Atmosferi Faktörlerinin Kurum İtibarına Etkisi ve Bir Araştırma." In Pazarlama ve Organizasyon Perspektifinden Kuramlar ve Tartışmalar , 269-286. Ankara: Gazi Kitabevi, 2021
Onurlu, ÖZLEN And Aymer, Zeynep. "Mağaza Atmosferi Faktörlerinin Kurum İtibarına Etkisi ve Bir Araştırma." Pazarlama ve Organizasyon Perspektifinden Kuramlar ve Tartışmalar , Gazi Kitabevi, 2021, pp.269-286.
Onurlu, Ö. And Aymer, Z. (2021) "Mağaza Atmosferi Faktörlerinin Kurum İtibarına Etkisi ve Bir Araştırma", Pazarlama ve Organizasyon Perspektifinden Kuramlar ve Tartışmalar . Ankara: Gazi Kitabevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={ÖZLEN ONURLU And author ={Zeynep Aymer}, chaptertitle={Mağaza Atmosferi Faktörlerinin Kurum İtibarına Etkisi ve Bir Araştırma}, booktitle={ Pazarlama ve Organizasyon Perspektifinden Kuramlar ve Tartışmalar}, publisher={Gazi Kitabevi}, city={Ankara},year={2021} }