Z. İ. Erdoğmuş Et Al. , "Öğrencilerinin Algısında Bir Kişisel Marka: Prof. Dr. Mehtap Sümersan Köktürk," In 21. Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri , İstanbul: Detay, 2013, pp.3-16.
Erdoğmuş, Z. İ. Et Al. Öğrencilerinin Algısında Bir Kişisel Marka: Prof. Dr. Mehtap Sümersan Köktürk. 2013. In 21. Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri , Detay, İstanbul, 3-16.
Erdoğmuş, Z. İ., Çobanoğlu, E., & Yalçın, A. M., (2013). Öğrencilerinin Algısında Bir Kişisel Marka: Prof. Dr. Mehtap Sümersan Köktürk. 21. Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri (pp.3-16), İstanbul: Detay.
Erdoğmuş, ZEYNEP, Emine Çobanoğlu, And AZİZE MÜGE YALÇIN. "Öğrencilerinin Algısında Bir Kişisel Marka: Prof. Dr. Mehtap Sümersan Köktürk." In 21. Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri , 3-16. İstanbul: Detay, 2013
Erdoğmuş, ZEYNEP İ. Et Al. "Öğrencilerinin Algısında Bir Kişisel Marka: Prof. Dr. Mehtap Sümersan Köktürk." 21. Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri , Detay, 2013, pp.3-16.
Erdoğmuş, Z. İ. Çobanoğlu, E. And Yalçın, A. M. (2013) "Öğrencilerinin Algısında Bir Kişisel Marka: Prof. Dr. Mehtap Sümersan Köktürk", 21. Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri . İstanbul: Detay.
@bookchapter{bookchapter, author ={ZEYNEP İREM ERDOĞMUŞ Et Al. }, chaptertitle={Öğrencilerinin Algısında Bir Kişisel Marka: Prof. Dr. Mehtap Sümersan Köktürk}, booktitle={ 21. Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri}, publisher={Detay}, city={İstanbul},year={2013} }