Z. N. Baysal Et Al. , "Effects of Problem-Based Learning Approach to Students’ Visual Presentation and Writing Tendencies ," Uluslararası Eğitim Programlar ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.2, no.4, pp.78-90, 2012
Baysal, Z. N. Et Al. 2012. Effects of Problem-Based Learning Approach to Students’ Visual Presentation and Writing Tendencies . Uluslararası Eğitim Programlar ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.2, no.4 , 78-90.
Baysal, Z. N., Melek, D., Arkan, K., & Hastürk, E., (2012). Effects of Problem-Based Learning Approach to Students’ Visual Presentation and Writing Tendencies . Uluslararası Eğitim Programlar ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.2, no.4, 78-90.
Baysal, ZELİHA Et Al. "Effects of Problem-Based Learning Approach to Students’ Visual Presentation and Writing Tendencies ," Uluslararası Eğitim Programlar ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.2, no.4, 78-90, 2012
Baysal, ZELİHA N. Et Al. "Effects of Problem-Based Learning Approach to Students’ Visual Presentation and Writing Tendencies ." Uluslararası Eğitim Programlar ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.2, no.4, pp.78-90, 2012
Baysal, Z. N. Et Al. (2012) . "Effects of Problem-Based Learning Approach to Students’ Visual Presentation and Writing Tendencies ." Uluslararası Eğitim Programlar ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.2, no.4, pp.78-90.
@article{article, author={ZELİHA NURDAN BAYSAL Et Al. }, title={Effects of Problem-Based Learning Approach to Students’ Visual Presentation and Writing Tendencies }, journal={Uluslararası Eğitim Programlar ve Öğretim Çalışmaları Dergisi}, year=2012, pages={78-90} }