S. CENGİZHAN, "Modüler Öğretim Tasarımının Farklı Öğreme Stiline Sahip Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Öğenme Kalıcılığına Etkisinin Belirlenmesi," Journal of Theory and Practice in Education (Eğitimde Kuram ve Uygulama) , vol.4, no.1, pp.98-116, 2008
CENGİZHAN, S. 2008. Modüler Öğretim Tasarımının Farklı Öğreme Stiline Sahip Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Öğenme Kalıcılığına Etkisinin Belirlenmesi. Journal of Theory and Practice in Education (Eğitimde Kuram ve Uygulama) , vol.4, no.1 , 98-116.
CENGİZHAN, S., (2008). Modüler Öğretim Tasarımının Farklı Öğreme Stiline Sahip Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Öğenme Kalıcılığına Etkisinin Belirlenmesi. Journal of Theory and Practice in Education (Eğitimde Kuram ve Uygulama) , vol.4, no.1, 98-116.
CENGİZHAN, SİBEL. "Modüler Öğretim Tasarımının Farklı Öğreme Stiline Sahip Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Öğenme Kalıcılığına Etkisinin Belirlenmesi," Journal of Theory and Practice in Education (Eğitimde Kuram ve Uygulama) , vol.4, no.1, 98-116, 2008
CENGİZHAN, SİBEL. "Modüler Öğretim Tasarımının Farklı Öğreme Stiline Sahip Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Öğenme Kalıcılığına Etkisinin Belirlenmesi." Journal of Theory and Practice in Education (Eğitimde Kuram ve Uygulama) , vol.4, no.1, pp.98-116, 2008
CENGİZHAN, S. (2008) . "Modüler Öğretim Tasarımının Farklı Öğreme Stiline Sahip Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Öğenme Kalıcılığına Etkisinin Belirlenmesi." Journal of Theory and Practice in Education (Eğitimde Kuram ve Uygulama) , vol.4, no.1, pp.98-116.
@article{article, author={SİBEL CENGİZHAN}, title={Modüler Öğretim Tasarımının Farklı Öğreme Stiline Sahip Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Öğenme Kalıcılığına Etkisinin Belirlenmesi}, journal={Journal of Theory and Practice in Education (Eğitimde Kuram ve Uygulama)}, year=2008, pages={98-116} }