T. Akyol-Koçoğlu Et Al. , "Bütünleştirici okul ikliminin otizm spektrum bozukluğu olan bir öğrencinin iletişim becerilerinin gelişmesi ve problem davranışlarının azalması üzerindeki etkisi.," 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Antalya, Turkey, pp.4000-4004, 2018
Akyol-Koçoğlu, T. Et Al. 2018. Bütünleştirici okul ikliminin otizm spektrum bozukluğu olan bir öğrencinin iletişim becerilerinin gelişmesi ve problem davranışlarının azalması üzerindeki etkisi.. 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (Antalya, Turkey), 4000-4004.
Akyol-Koçoğlu, T., SEZGİN, A. S., AKGÜN, Ö. E., & SEZGİN, O., (2018). Bütünleştirici okul ikliminin otizm spektrum bozukluğu olan bir öğrencinin iletişim becerilerinin gelişmesi ve problem davranışlarının azalması üzerindeki etkisi. . 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (pp.4000-4004). Antalya, Turkey
Akyol-Koçoğlu, Tuba Et Al. "Bütünleştirici okul ikliminin otizm spektrum bozukluğu olan bir öğrencinin iletişim becerilerinin gelişmesi ve problem davranışlarının azalması üzerindeki etkisi.," 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 2018
Akyol-Koçoğlu, Tuba Et Al. "Bütünleştirici okul ikliminin otizm spektrum bozukluğu olan bir öğrencinin iletişim becerilerinin gelişmesi ve problem davranışlarının azalması üzerindeki etkisi.." 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Antalya, Turkey, pp.4000-4004, 2018
Akyol-Koçoğlu, T. Et Al. (2018) . "Bütünleştirici okul ikliminin otizm spektrum bozukluğu olan bir öğrencinin iletişim becerilerinin gelişmesi ve problem davranışlarının azalması üzerindeki etkisi.." 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Antalya, Turkey, pp.4000-4004.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Tuba Akyol-Koçoğlu Et Al. }, title={Bütünleştirici okul ikliminin otizm spektrum bozukluğu olan bir öğrencinin iletişim becerilerinin gelişmesi ve problem davranışlarının azalması üzerindeki etkisi.}, congress name={27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2018}, pages={4000-4004} }