A. M. Yel And A. Nas, "Toplumsal Hareketlerin Markalanmasında Reklamın Kullanımı," Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2, pp.1-23, 2015
Yel, A. M. And Nas, A. 2015. Toplumsal Hareketlerin Markalanmasında Reklamın Kullanımı. Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2 , 1-23.
Yel, A. M., & Nas, A., (2015). Toplumsal Hareketlerin Markalanmasında Reklamın Kullanımı. Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2, 1-23.
Yel, ALİ, And ALPARSLAN NAS. "Toplumsal Hareketlerin Markalanmasında Reklamın Kullanımı," Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2, 1-23, 2015
Yel, ALİ M. And Nas, ALPARSLAN. "Toplumsal Hareketlerin Markalanmasında Reklamın Kullanımı." Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2, pp.1-23, 2015
Yel, A. M. And Nas, A. (2015) . "Toplumsal Hareketlerin Markalanmasında Reklamın Kullanımı." Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2, pp.1-23.
@article{article, author={ALİ MURAT YEL And author={ALPARSLAN NAS}, title={Toplumsal Hareketlerin Markalanmasında Reklamın Kullanımı}, journal={Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi}, year=2015, pages={1-23} }