Ö. Onurlu And G. Kandemir Çomoğlu, "Bütüncül Kanal Yönetimi Açısından Müşteri Deneyiminin Değerlendirilmesi: Bir Literatür Analizi," Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi , vol.57, no.1, pp.16-33, 2022
Onurlu, Ö. And Kandemir Çomoğlu, G. 2022. Bütüncül Kanal Yönetimi Açısından Müşteri Deneyiminin Değerlendirilmesi: Bir Literatür Analizi. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi , vol.57, no.1 , 16-33.
Onurlu, Ö., & Kandemir Çomoğlu, G., (2022). Bütüncül Kanal Yönetimi Açısından Müşteri Deneyiminin Değerlendirilmesi: Bir Literatür Analizi. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi , vol.57, no.1, 16-33.
Onurlu, ÖZLEN, And Gözde Kandemir Çomoğlu. "Bütüncül Kanal Yönetimi Açısından Müşteri Deneyiminin Değerlendirilmesi: Bir Literatür Analizi," Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi , vol.57, no.1, 16-33, 2022
Onurlu, ÖZLEN And Kandemir Çomoğlu, Gözde K. . "Bütüncül Kanal Yönetimi Açısından Müşteri Deneyiminin Değerlendirilmesi: Bir Literatür Analizi." Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi , vol.57, no.1, pp.16-33, 2022
Onurlu, Ö. And Kandemir Çomoğlu, G. (2022) . "Bütüncül Kanal Yönetimi Açısından Müşteri Deneyiminin Değerlendirilmesi: Bir Literatür Analizi." Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi , vol.57, no.1, pp.16-33.
@article{article, author={ÖZLEN ONURLU And author={Gözde Kandemir Çomoğlu}, title={Bütüncül Kanal Yönetimi Açısından Müşteri Deneyiminin Değerlendirilmesi: Bir Literatür Analizi}, journal={Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi}, year=2022, pages={16-33} }