N. Z. TOSUN, "Ürünün Yaşam Eğrisinde Halkla İlişkiler Amaçları ve Stratejileri," Pazarlama Dünyası, , vol.15, pp.32-36, 2001
TOSUN, N. Z. 2001. Ürünün Yaşam Eğrisinde Halkla İlişkiler Amaçları ve Stratejileri. Pazarlama Dünyası, , vol.15 , 32-36.
TOSUN, N. Z., (2001). Ürünün Yaşam Eğrisinde Halkla İlişkiler Amaçları ve Stratejileri. Pazarlama Dünyası, , vol.15, 32-36.
TOSUN, NURHAN. "Ürünün Yaşam Eğrisinde Halkla İlişkiler Amaçları ve Stratejileri," Pazarlama Dünyası, , vol.15, 32-36, 2001
TOSUN, NURHAN Z. . "Ürünün Yaşam Eğrisinde Halkla İlişkiler Amaçları ve Stratejileri." Pazarlama Dünyası, , vol.15, pp.32-36, 2001
TOSUN, N. Z. (2001) . "Ürünün Yaşam Eğrisinde Halkla İlişkiler Amaçları ve Stratejileri." Pazarlama Dünyası, , vol.15, pp.32-36.
@article{article, author={NURHAN ZEYNEP TOSUN}, title={Ürünün Yaşam Eğrisinde Halkla İlişkiler Amaçları ve Stratejileri}, journal={Pazarlama Dünyası,}, year=2001, pages={32-36} }