S. Şengül And Y. Katrancı, "Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Anlamaları ile Matematiğe Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki," EGITIM VE BILIM , vol.40, no.180, pp.103-123, 2015
Şengül, S. And Katrancı, Y. 2015. Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Anlamaları ile Matematiğe Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki. EGITIM VE BILIM , vol.40, no.180 , 103-123.
Şengül, S., & Katrancı, Y., (2015). Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Anlamaları ile Matematiğe Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki. EGITIM VE BILIM , vol.40, no.180, 103-123.
Şengül, SARE, And Yasemin Katrancı. "Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Anlamaları ile Matematiğe Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki," EGITIM VE BILIM , vol.40, no.180, 103-123, 2015
Şengül, SARE And Katrancı, Yasemin. "Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Anlamaları ile Matematiğe Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki." EGITIM VE BILIM , vol.40, no.180, pp.103-123, 2015
Şengül, S. And Katrancı, Y. (2015) . "Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Anlamaları ile Matematiğe Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki." EGITIM VE BILIM , vol.40, no.180, pp.103-123.
@article{article, author={SARE ŞENGÜL And author={Yasemin Katrancı}, title={Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Anlamaları ile Matematiğe Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki}, journal={EGITIM VE BILIM}, year=2015, pages={103-123} }