K. N. TÜZEL URALTAŞ And Y. TEKELİ, "Reklam Çekiciliği Olarak Mizahın Tüketici Satın Alma Karar Sürecindeki Rolü," Dış Ticaret Enstitüsü Working Paper Series , pp.2-14, 2018
TÜZEL URALTAŞ, K. N. And TEKELİ, Y. 2018. Reklam Çekiciliği Olarak Mizahın Tüketici Satın Alma Karar Sürecindeki Rolü. Dış Ticaret Enstitüsü Working Paper Series , 2-14.
TÜZEL URALTAŞ, K. N., & TEKELİ, Y., (2018). Reklam Çekiciliği Olarak Mizahın Tüketici Satın Alma Karar Sürecindeki Rolü. Dış Ticaret Enstitüsü Working Paper Series , 2-14.
TÜZEL URALTAŞ, KIVANÇ, And YASEMİN TEKELİ. "Reklam Çekiciliği Olarak Mizahın Tüketici Satın Alma Karar Sürecindeki Rolü," Dış Ticaret Enstitüsü Working Paper Series , 2-14, 2018
TÜZEL URALTAŞ, KIVANÇ N. And TEKELİ, YASEMİN. "Reklam Çekiciliği Olarak Mizahın Tüketici Satın Alma Karar Sürecindeki Rolü." Dış Ticaret Enstitüsü Working Paper Series , pp.2-14, 2018
TÜZEL URALTAŞ, K. N. And TEKELİ, Y. (2018) . "Reklam Çekiciliği Olarak Mizahın Tüketici Satın Alma Karar Sürecindeki Rolü." Dış Ticaret Enstitüsü Working Paper Series , pp.2-14.
@article{article, author={KIVANÇ NAZLIM TÜZEL URALTAŞ And author={YASEMİN TEKELİ}, title={Reklam Çekiciliği Olarak Mizahın Tüketici Satın Alma Karar Sürecindeki Rolü}, journal={Dış Ticaret Enstitüsü Working Paper Series}, year=2018, pages={2-14} }