F. A. YALÇIN And S. ENE, "Online Ortada Kurumsal Marka İmajının Marka Sadakati ile İlişkisi Üzerine Bir Uygulama," İktisadi İdari Bilimler Dergisi , vol.34, pp.113-134, 2013
YALÇIN, F. A. And ENE, S. 2013. Online Ortada Kurumsal Marka İmajının Marka Sadakati ile İlişkisi Üzerine Bir Uygulama. İktisadi İdari Bilimler Dergisi , vol.34 , 113-134.
YALÇIN, F. A., & ENE, S., (2013). Online Ortada Kurumsal Marka İmajının Marka Sadakati ile İlişkisi Üzerine Bir Uygulama. İktisadi İdari Bilimler Dergisi , vol.34, 113-134.
YALÇIN, FATMA, And SELDA ENE. "Online Ortada Kurumsal Marka İmajının Marka Sadakati ile İlişkisi Üzerine Bir Uygulama," İktisadi İdari Bilimler Dergisi , vol.34, 113-134, 2013
YALÇIN, FATMA A. And ENE, SELDA. "Online Ortada Kurumsal Marka İmajının Marka Sadakati ile İlişkisi Üzerine Bir Uygulama." İktisadi İdari Bilimler Dergisi , vol.34, pp.113-134, 2013
YALÇIN, F. A. And ENE, S. (2013) . "Online Ortada Kurumsal Marka İmajının Marka Sadakati ile İlişkisi Üzerine Bir Uygulama." İktisadi İdari Bilimler Dergisi , vol.34, pp.113-134.
@article{article, author={FATMA ASUMAN YALÇIN And author={SELDA ENE}, title={Online Ortada Kurumsal Marka İmajının Marka Sadakati ile İlişkisi Üzerine Bir Uygulama}, journal={İktisadi İdari Bilimler Dergisi}, year=2013, pages={113-134} }