N. ÖZDENER DÖNMEZ And T. Özçoban, "Bilgisayar Eğitiminde Çoklu Zeka Kuramına Göre Proje Tabanlı Öğrenme Modelinin Öğrenci Başarısına Etkisi," Kuram Ve Uygulamada Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.4, pp.147-170, 2004
ÖZDENER DÖNMEZ, N. And Özçoban, T. 2004. Bilgisayar Eğitiminde Çoklu Zeka Kuramına Göre Proje Tabanlı Öğrenme Modelinin Öğrenci Başarısına Etkisi. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.4 , 147-170.
ÖZDENER DÖNMEZ, N., & Özçoban, T., (2004). Bilgisayar Eğitiminde Çoklu Zeka Kuramına Göre Proje Tabanlı Öğrenme Modelinin Öğrenci Başarısına Etkisi. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.4, 147-170.
ÖZDENER DÖNMEZ, NESRİN, And Tuğba Özçoban. "Bilgisayar Eğitiminde Çoklu Zeka Kuramına Göre Proje Tabanlı Öğrenme Modelinin Öğrenci Başarısına Etkisi," Kuram Ve Uygulamada Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.4, 147-170, 2004
ÖZDENER DÖNMEZ, NESRİN Ö. And Özçoban, Tuğba. "Bilgisayar Eğitiminde Çoklu Zeka Kuramına Göre Proje Tabanlı Öğrenme Modelinin Öğrenci Başarısına Etkisi." Kuram Ve Uygulamada Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.4, pp.147-170, 2004
ÖZDENER DÖNMEZ, N. And Özçoban, T. (2004) . "Bilgisayar Eğitiminde Çoklu Zeka Kuramına Göre Proje Tabanlı Öğrenme Modelinin Öğrenci Başarısına Etkisi." Kuram Ve Uygulamada Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.4, pp.147-170.
@article{article, author={NESRİN ÖZDENER DÖNMEZ And author={Tuğba Özçoban}, title={Bilgisayar Eğitiminde Çoklu Zeka Kuramına Göre Proje Tabanlı Öğrenme Modelinin Öğrenci Başarısına Etkisi}, journal={Kuram Ve Uygulamada Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2004, pages={147-170} }